וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: אחד הצ'אנסים האחרונים של מכבי חיפה להינצל

3.5.2018 / 16:45

הירוקים, שלא ניצחו כבר שישה משחקים רצופים, יארחו את עירוני נהריה (16:00) כשניצחון ישאיר אותם במאבקי ההשרדות, והפסד יקרב אותם מאוד ללאומית. בכורה לווריק בנהריה שמחפשת ניצחון רביעי בחמישה משחקים, בארבר מחוץ לסגל. וובסטר שוחרר

one

משחקי המחזור ה-28 בליגת העל יינעלו מחר (שישי) במשחק התחתית החם בו תארח מכבי חיפה את עירוני נהריה (16:00, שופטים: ספי שמש, פיני רימון ודוד קולנגי). כל קבוצה ניצחה את יריבתה בבית בסיבוב הראשון - נהריה ניצחה את חיפה 73:83 בעין שרה במחזור השישי בזכות 22 נקודות של קורי וובסטר, ואילו הירוקים גמלו לנהריה בניצחון ברוממה במחזור ה-17 73:84 כשברנדון באומן מוביל אותם עם 25 נקודות.

שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
עוז בלייזר וחיפה יצליחו סוף סוף לנצח?/אדריאן הרבשטיין

גם החלפת המאמן במכבי חיפה לא הצליחה להעלות את העגלה בחזרה אל השביל וחיפה הפסידה ביום ראשון האחרון להפועל אילת בתום משחק צמוד ומותח. ברק פלג אמנם קיבל תרומה גדולה בהרבה מדגן יבזורי, אבל בדקות הסיום לא הצליחו השחקנים שלו לשמור על היתרון והעלו את רצף ההפסדים שלהם לשישה. בחיפה בונים על דחיפה של הקהל במשחק נגד נהריה, משחק שהפסד בו אמנם ישאיר להם סיכוי להשאר, אך קטן ביותר, ואילו ניצחון יחזיר אותם בצורה משמעותית למאבקי ההשרדות. מי שלא יתלבש משחק שלישי ברציפות הוא הפורוורד ת'רסון בורל, שיצא מהסגל ברגע שהמאמן עופר רחימי התפטר. הפורוורד רומן סורקין, שהצטרף לחיפה בשבוע שעבר, יירשם לראשונה העונה בסגל.

עד לפני שבועיים וחצי היה נראה כי עירוני נהריה תהיה השותפה של מכבי חיפה למאבקי ההשרדות עד למחזורי הסיום, אך הסגולים הצליחו לנצח שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים ונצמדו לאזור שמוביל בסיום העונה דווקא לפלייאוף ולא לירידה. אחת הסיבות הבולטות למהפך בנהריה היא הכניסה של הזר החדש אנתוני בארבר לעניינים. הגארד האמריקאי קלע 19.5 נקודות למשחק בארבעת המחזורים האחרונים, כולל 23 נקודות בניצחון הדרמטי על בני הרצליה ביום שני בבית, אלא שבאותו משחק בארבר נפצע בכף ידו, וייעדר מהתמודדות. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הסגולים הוא הסנטר האקים ווריק, בעל עבר מפואר ב-NBA.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קורי וובסטר אולסטאר 2018. מגד גוזני
בדרך ליעד חדש. קורי וובסטר/מגד גוזני

בשעות הצהריים הודיעה נהריה כי לבקשת קורי וובסטר, שלא התלבש בשורות הסגולים בשבועות האחרונים, הוא שוחרר מהסגל. למעשה נהריה עלתה על דרך הניצחונות בחזרה מיד עם ההוצאה של וובסטר הניו זילנדי מהסגל. הוא צפוי לעזוב את הארץ בקרוב. ב-23 משחקים בשורות נהריה רשם וובסטר 15.4 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully