וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את בולוניה וקרובה מאוד לאליפות

בופון ביצע טעות, ורדי העניש בפנדל (30), אבל עצמי של דה מאיו (52) ושערים של חדירה (64) ודיבאלה (69) סידרו לקבוצה של אלגרי פער שבע נקודות ואפשרות לזכות בתואר כבר בראשון

סמי חדירה שחקן יובנטוס. רויטרס
חדירה חוגג/רויטרס

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) כשבמוקד יובנטוס הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 מול בולוניה והיא קרובה מאוד לאליפות השביעית שלה ברציפות. מילאן עלתה למקום השישי עם 1:4 ביתי על ורונה, שלמעשה איבדה סיכוי ממשי לשרוד בליגה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
בופון מאוכזב אחרי הטעות שביצע/רויטרס

יובנטוס - בולוניה 1:3

רק לפני שבועיים הפסידה הגברת הזקנה לנאפולי והפער בין השתיים צומק לנקודה. מאז הזכירה יובנטוס לכולם איזו ווינרית ענקית היא כשניצחה 2:3 דרמטי בחוץ את אינטר והערב היא רשמה ניצחון נוסף כדי להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות לפחות עד המשחק של נאפולי מול טורינו. אם נאפולי תפסיד ליריבה העירונית של יובנטוס, הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי תהיה אלופה כבר מחר. גם במקרה של תיקו בין נאפולי לטורינו, יובנטוס תהיה אלופה כמעט באופן ודאי.

השער הראשון במשחק היה דווקא של האורחת והגיע בדקה ה-30. ג'אנלואיג'י בופון מסר לא מספיק טוב לדניאלה רוגאני, שנאלץ לבצע עבירה וגרם לפנדל. סימונה ורדי בעט את הפנדל למרכז השער, בופון זינק לפינה וזה 0:1 מפתיע לבולוניה. יובה איזנה בדקה ה-52 כשסבסטיאן דה מאיו ניסה להרחיק כדור רוחב של חואן קואדרדו אבל זה הלך היישר לשערו הוא וזה 1:1. הגברת הזקנה השלימה את המהפך בדקה ה-64 כשדוגלאס קוסטה הגביה משמאל, השוער האורח אנטוניו מיראנטה ביצע טעות גדולה וסמי חדירה דחק מקרוב פנימה את ה-1:2. פאולו דיבאלה הצטרף לחגיגה בדקה ה-69 כשהמשיך פנימה כדור רוחב של דוגלאס קוסטה וזה 1:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איניאציו אבאטה שחקן מילאן, מאחוריו פטריק קוטרונה. GettyImages
שער ביתי ראשון בקריירה. איניאציו אבאטה/GettyImages

מילאן - ורונה 1:4

הרוסונרי שוב אוחזים במקום השישי המוביל לליגה האירופית ויקוו מחר למעידה של אטאלנטה באולימפיקו מול לאציו. ורונה ידעה שהיא צריכה נס כדי לשרוד ובדקה ה-11 נכנעה לבעיטה של הקאן צ'לחנוילו, אחרי מסירה של סוסו. פטריק קוטרונה כבש בשמאל את השמיני שלו העונה בדקה ה-32 ובדקה ה-49 הגיע הרגע הגדול של איניאציו אבאטה, שירה עם הפאלש לחיבורים. המגן הימני חגג בליגה לראשונה מאז דצמבר 2015 וציין שער ראשון בקריירה במשחק ביתי, אחרי שכל הקודמים היו בחוץ (שניים במדי מילאן, שניים במדי טורינו ואחד במדי אמפולי. המחליף לי סאונג וו ירה מהאוויר וצימק בדקה ה-85, אך המילה האחרונה הייתה של המחליף פאביו בוריני שכבש את הרביעי בדקה ה-89. ורונה ירדה מעשית לסרייה B אחרי עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully