וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון אולרייך: "מתנצל בפני כולם, לא יכול להסביר מה קרה לי"

בבאיירןביכו את ההדחה מהאלופות והשוער האומלל העלה פוסט באינסטגרם, חאמס: "תרים את הראש", מרטינס: "הצלת לנו את התחת הרבה פעמים". ג'רארד: "הייתי שם, זה אכזרי". הומלס מתגעגע לנוייר

עריכת וידאו: מתן חדד
סוון אולרייך שוער באיירן מינכן. מתוך טוויטר, אתר רשמי
בדידותו של השוער/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בבאיירן מינכן ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות. הבווארים, שסיימו ב-2:2 בחוץ מול ריאל מדריד והפסידו 4:3 בסיכום המפגשים, נפרדו מהמפעל כשהם מודחים בפעם החמישית ברציפות מול קבוצה ספרדית (שלוש פעמים ריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד).

עוד בנושא:
ריאל מדריד סיימה ב-2:2 מול באיירן ועלתה לגמר
בריאל מהללים את בנזמה, בבאיירן טוענים לקיפוח מצד השופט

רבות מהכותרות הלכו כמובן לסוון אולרייך, שביצע טעות אומללה בפתיחת המחצית השנייה ואפשר לקארים בנזמה לכבוש את השער הקל בקריירה שלו ולהעלות את ריאל ל-1:2 לפני שחאמס רודריגס איזן. מוקדם יותר העלה אולרייך פוסט לאינסטגרם בו כתב: "מילים לא יכולות לתאר את האכזבה שאני מרגיש מההדחה שלנו מליגת האלופות. רצינו מאוד לעלות לגמר ועשינו את המיטב כדי לעשות את זה, ואז הגיעה הטעות המיותרת הזו שלי. אני לא יכול להסביר את מה שקרה. אני פשוט מתנצל... בפני הקבוצה ובפני האוהדים". אולרייך עצמו שכב על הדשא במשך דקות ארוכות לאחר סיום המשחק ונראה שבור מנטאלית.

חלק משחקני באיירן מינכן לקחו ללב את הפוסט הזה והגיבו לאולרייך. חאמס רודריגס כתב: "תרים את הראש, אנחנו קבוצה!". חאבי מרטינס ענה: "הצלת את התחת שלנו כל כך הרבה פעמים אולה!". ג'רום בואטנג הפצוע, שלא שיחק, הוסיף: "תרים את הראש! אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד".

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ניסה לעודד את אולרייך. חאמס/רויטרס

פרנק ריברי גם העלה פוסט לאינסטגרם שלו, בו כתב: "הגענו לברנבאו כדי לעלות לגמר. נתנו את כל מה שהיה לנו ועדיין המסע נגמר כאן. אבל למרות כל האכזבה אני מרגיש גאה לדעת שיש לנו את האוהדים הטובים ביותר בעולם מאחורינו. האווירה בתוך האצטדיון ומחוצה לו הייתה מדהימה. תודה רבה לכם על התמיכה בנו מקרוב ומרחוק. יש עדיין עוד גמר חשוב מאוד בשבילנו העונה וניתן שם את כל הלב שלנו כדי לזכות בתואר נוסף בשבילכם! מיה סן מיה".

גם חברו של ריברי דויד אלאבה העלה פוסט באינסטגרם, בו כתב: "זה קשה. קשה כי חשבת שתהיה בדרך עכשיו, אבל אתה לומד שאלוהים תכננן משהו אחר. זה קשה כשנתת הכול וזה עדיין לא הספיק. זה קשה כשאתה רואה את היריבה שלך חוגגת כשזה אמור היה להיות אתה ולהם הם. זה קשה לסיים בתיקו ובכל זאת להפסיד. קשה לא לאבד את הלב אחרי הפסד כזה. קשה לחזור הביתה ולהבין שוב שיש לך עוד עבודה לעשות. אבל אם אתה יכול להסתכל למעלה, אתה יכול לקום. עם התמיכה שלכם אנחנו נקום בחזרה. תודה רבה לכולכם על הכול. אנחנו מבורכים שיש לנו אוהדים כאלה שתמיד עומדים מאחורינו".

יופ היינקס התייחס לטעות האומללה של השוער שלו ואמר: "ברגע הראשון היה נראה לי כאילו הוא הולך לתפוס את הכדור עם היד למרות שהיה אסור לו, ואז זה פשוט לא קרה. זה מר וקשה מאוד עבור השחקן וכמובן שגם עבור הקבוצה. למרות זאת היו לנו עוד הרבה מצבים והיה חסר לנו מזל כדי לכבוש שערים נוספים". היינקס הוסיף: "אפשר היה לראות שפשוט היה לו בלקאאוט". גם חאמס רודריגס דיבר אחרי המשחק ואמר: "אסור לנו להאשים את השוער, הוא הציל אותנו הרבה במהלך העונה. עשינו טעויות גורליות במשחק הראשון וגם הפעם. אני חושב שהיה לנו משחק טוב אבל זה לא הלך הפעם. אנחנו צריכים להישאר רגועים ולחשוב על גמר הגביע".

מאטס הומלס שחקן באיירן מינכן מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מתגעגע לנוייר. הומלס/רויטרס

תומאס מולר: "שיחקנו טוב יותר מאשר במינכן, אבל נתנו להם שוב שער במתנה. אסור לך לעשות את זה בשני המשחקים. זה היה משחק מטורף והשקענו הכול בו. בסופו של דבר היינו קצת חסרי מזל. השוער שלהם נבאס היה מצוין. זה כואב לנו מאוד, אבל אנחנו לא מתביישים. יכולנו לעשות הרבה יותר, היה לנו סיכוי גדול לעלות, אבל פספסנו את זה שוב. יש לנו כל כך הרבה איכות בסגל, אבל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה החמצנו כל כך הרבה, למה אנחנו ממשיכים לעשות את הטעויות האלה בחצי הגמר". מאטס הומלס אמר: "אנחנו משחקים לאורך כל העונה בלי השוער הכי טוב בעולם".

מי שהציע סימפטיה והזדהות עם סוון אולרייך הוא סטיבן ג'רארד, שבעצמו חווה רגע קשה בקריירה כשהחליק מול צ'לסי ודמבה בה במהלך שהוביל לשער ולהפסד של ליברפול במאבק האליפות שלה. "הייתי שם במצב כזה שאתה מאבד את עצמך ברגע קריטי, זה אכזרי להפסיד כך במשחק כדורגל", אמר קשר העבר האנגלי, "נוייר היה מעיף את הכדור הזה 70 או 80 מטר משם".

בבילד כבר מתחילים לדבר על העונה הבאה וכתבו כי שני שחקנים שאמורים לתפוס מקום משמעותי בסגל של הבווארים הם סרג' גנאברי, שמושאל העונה להופנהיים, ולאון גורצקה משאלקה שכבר חתום לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully