וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מצדיעה לבנזמה ונבאס. בגרמניה טוענים: השיפוט היה מוטה נגדנו

בספרד חוגגים עם שני השחקנים המושמצים שהפכו לגיבורי ה-2:2 מול באיירן. בנזמה מאושר: "היה ערב מושלם". קימיש ובאיירן נגד השופטים בעקבות הפנדל של מרסלו, וגם: העקיצה של אצילי לרונאלדו

עריכת וידאו: מתן חדד
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג עם חבריו. רויטרס
שחקני ריאל חוגגים עלייה לגמר/רויטרס

ריאל מדריד עלתה הערב (שלישי) לגמר ליגת האלופות. הבלאנקוס סיימו ב-2:2 ביתי מול באיירן מינכן והשלימו ניצחון 3:4 בסיכום המפגשים אחרי שניצחו 1:2 במשחק הראשון במינכן בדרך לגמר שלישי ברציפות ואולי גם לתואר שלישי ברציפות. יוזואה קימיש העלה את הבווארים ליתרון כבר בדקה השלישית, קארים בנזמה איזן בדקה ה-11 אחרי בישול של מרסלו והשלים מהפך בדקה ה-46 אחרי טעות קשה מאוד של סוון אולרייך. חאמס רודריגס כבש מול האקסית שלו בדקה ה-63 וקבע שבאיירן זקוקה לשער אחד בלבד, אבל היא לא הצליחה להשיג אותו למרות שהייתה עדיפה ובסופו של דבר היא שוב מודחת מול קבוצה ספרדית - שנה חמישית ברציפות כששלוש פעמים מהן מול ריאל מדריד - ומסיימת עונה אירופית בצורה מאכזבת מאוד. מנגד, ריאל חוגגת בתום צמד משחקים קשים מאוד שעברו עליה ויכולה עדיין לסיים עונה לא מוצלחת בליגה המקומית עם תואר אירופי נוסף.

עוד בנושא:
ריאל מדריד בגמר האלופות אחרי 2:2 מול באיירן
רוברט לבנדובסקי סופג ביקורת חריפה: "עצלן, חסר חשק"

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן עם מאטס הומלס, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לבנדובסקי שוב היה חלש מאוד/רויטרס

המספרים

* לראשונה בקריירה שלו, רוברט לבנדובסקי החלש לא הצליח לכבוש בחמישה משחקי ליגת האלופות ברציפות.

* ריאל מדריד עדיין לא הודחה בשלב נוקאאוט מליגת האלופות תחת זינדין זידאן. היא ניצחה בכל אחת מתשע ההתמודדויות שלה תחת קשר העבר הצרפתי.

* ריאל מדריד הגיעה לגמר ליגת האלופות בפעם השביעית ועברה את יובנטוס ומילאן שכל אחת מהן הגיעה שש פעמים למעמד הזה.

* רונאלדו, שלא כבש בשני המשחקים, הגיע לגמר ליגת האלופות/גביע האלופות בפעם השישית (ארבע פעמים עם ריאל מדריד ופעמיים עם מנצ'סטר יונייטד). רק גנטו (ריאל, 8 פעמים), פאולו מלדיני (מילאן, 8) ואלפרדו די סטפנו (ריאל, 7) הגיעו לגמר יותר פעמים ממנו.

* כריסטיאנו רונאלדו רשם את ההופעה ה-152 שלו בליגת האלופות, יותר מכל שחקן שדה אחר בהיסטוריה של המפעל (אחת יותר מצ'אבי). השחקן היחיד עם יותר הופעות הוא איקר קסיאס (167).

* דויד אלאבה רשם את ההופעה ה-300 שלו בכל המסגרות במדי באיירן מינכן.

* ריאל מדריד כבשה בפעם ה-42 ברציפות במשחק בית באירופה והשוותה את השיא של טוטנהאם, שקבעה אותו בין 1984-1961. הריצה של טוטנהאם נעצרה עם הפסד 1:0 לריאל מדריד במרץ 1985.

* קארים בנזמה כבש את השער ה-55 שלו בליגת האלופות. רק רוד ואן ניסטלרוי (56), ראול (71), ליאונל מסי (100) וכריסטיאנו רונאלדו (120) כבשו יותר.

* יוזואה קימיש היה מעורב העונה בשבעה שערים בליגת האלופות (ארבעה כיבושים ושלושה בישולים), יותר מכל שחקן אחר בבאיירן מינכן.

* באיירן מינכן לא הצליחה לשמור על רשת נקייה ב-14 משחקי החוץ האחרונים בליגת האלופות.

* חאמס רודריגס הוא השביעי שכובש גם עבור ריאל מדריד וגם נגדה בליגת האלופות.

* חאמס רודריגס הוא הקולומביאני הראשון שכובש עבור שלוש קבוצות שונות בליגת האלופות (פורטו, ריאל מדריד ובאיירן מינכן). ג'קסון מרטינס ורדאמל פלקאו כבשו עבור שתי קבוצות כל אחד.

שוער באיירן מינכן סוון אולרייך. רויטרס
הגיבור הטראגי של הערב. אולרייך/רויטרס

סרחיו ראמוס התמוגג בסיום ואמר: "באיירן קבוצה נהדרת, היא הראתה את זה לאורך השנים. היא החזיקה הרבה בכדור, היינו צריכים לסבול הרבה, אבל בסופו של דבר, אם לוקחים את שני המשחקים, היינו הרבה יותר טובים. הגמר? חייבים להאמין, כך עובד ה-DNA הלבן. נתכונן היטב לגמר".

אחד מרגעי המחלוקת במשחק ארע בדקה ה-45, כשלוח התוצאות מראה 1:1, רגע לפני הירידה להפסקה. קימיש הגביה כדור שנגע בידו של מרסלו ברחבה, אך השופט העלים עין. בדיעבד, אין ספק ששער בפנדל לפני הירידה למחצית היה יכול לשנות את המשחק מקצה לקצה. ב"בילד" טענו שמדובר ב"שוד לאור היום", אבל המאמן יופ היינקס לא התרגש ואמר ש"ראיתי את ההילוך החוזר, וזה פנדל ברור. ובכל זאת, לא אעמוד כאן ואתבכיין. נתנו לריאל מדריד כל כך הרבה הזדמנויות והם החמיצו כל כך הרבה, כך שאין לנו מה להתלונן לשופטים". מנגד, ג'ושוע קימיש אמר ש"השופטים טועים נגדנו יותר מדי", ואפילו מרסלו עצמו הודה ש"אם אגיד שלא נגעתי ביד, אשקר".

גיבורי הניצחון המפתיעים של ריאל היו קיילור נבאס וקארים בנזמה, שניים שלא רוו יותר מדי נחת לאחרונה, לא על המגרש ולא מחוץ לו. ב"אס" נכתב "תודה, גיבורים", והשניים נבחרו למצטיינים. בנזמה אחרי הצמד שכבש ש"זה היה לילה מושלם עבורי. אני כאן כדי לעבוד קשה. לפעמים זה ילך לי, לפעמים פחות, אבל האמת היא שהיום נהניתי מאוד".

קיילור נבאס, גיבור המשחק השני שסיפק לא פחות משמונה הצלות, הוסיף: "אני שמח מאוד ומודה לאלוהים, זה היה משחק קשה מאוד. באיירן קבוצה מצוינת, בסופו של דבר זה מה שרצינו. אנחנו עושים היסטוריה, לא ויתרנו מההתחלה ועד הסיום. נתכונן לגמר ונבוא עם תשוקה לזכות בו".

דויד אלאבה המאוכזב אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים מההדחה הזו. הגענו להרבה מצבים והגיע לנו לעלות לגמר".

מאטס הומלס הוסיף: "נתנו לריאל שער במתנה בכל אחד מהמפגשים. זה כדורגל לפעמים, אסור לבצע טעויות קריטיות ברמה הזו. היינו טובים יותר, השגנו הזדמנות אחרי הזדמנות, אבל לא ניצלנו את המצבים ושילמנו על כך. זה לא מספיק לשחק טוב ולהילחם, אם רוצים לזכות בתואר צריך להיות אפקטיביים מול השער".

שוער ריאל מדריד קיילור נבאס. AP
גיבור המשחק מודה לאלוהים. נבאס/AP

עומר אצילי מסתלבט על כריסטיאנו רונאלדו

עומר אצילי מסתלבט על כריסטיאנו רונאלדו. צילום מסך
עומר אצילי מסתלבט על כריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully