וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו לא ישחק בדרבי, ספאחיה: "לאוהדים אין סבלנות"

2.5.2018 / 19:10

הרכז שחזר לא נרשם למפגש מול הפועל תל אביב (ה', 21:05), כמו גם קול ופראחוסקי. שגב ומשעור בספק. המאמן: "כשמפסידים אז אנשים מדברים". "פוקס" תשמש כחסות הרשמית גם בעונה הבאה

one

כשהיא בעיצומה של תקופה לא טובה, מכבי תל אביב רוצה לעצור את כדור השלג והמצב הגרוע בו היא נמצאת, כשמחר (חמישי) מחכה לה הדרבי הפיקנטי בביתה מול הפועל תל אביב שתגיע במומנטום מצוין אחרי שהביסה את הפועל חולון במחזור הקודם. כרם משעור, שסובל מנקע בקרסול, לא התאמן היום והוא בספק למשחק. איתי שגב שסובל מרגל עץ לא התאמן גם הוא. מי שבטוח לא ישחק הוא ג'רמי פארגו השחקן החדש ישן שלא נרשם למשחק, כמו גם נוריס קול וגם ארט פרחוסקי.

בינתיים, הקבוצה הודיעה כי חברת "פוקס" הפעילה את האופציה להמשיך לשמש כנותנת החסות שלה גם בעונה הבאה, הרביעית בהסכם בין הצדדים. אלי דריקס, המשנה למנכ"ל מכבי תל אביב: "אני שמח מאוד. מדובר בשותפה לדרך ונכונה לנו עוד דרך ארוכה יחד, עם הצלחה וניצחונות".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל תפגוש את יוון ביוני, עומרי כספי יעמוד לרשות קטש?
ארגון השחקנים נפגש עם נציגי המנהלת, הליגה בדרך לשביתה?

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. מגד גוזני
ימתין להופעת הבכורה שלו. ג'רמי פארגו/מגד גוזני

נבן ספאחיה התייחס היום למצבו בקבוצה ואמר: "אני לא יודע מאיפה מה שאומרים מגיע. מכבי החליפה לא מעט בעמדת המאמן בשנים האחרונים, אבל הם לא החליפו אותי. יש להם אמון בי, כשמפסידים אנשים מדברים, אני מרגיש אחריות, אבל אם שואלים אותי אם אני מרגיש שמדברים עליי? אז לא, אני לא מרגיש את זה".

"היו לנו הרבה עליות ומורדות, אבל ננסה דרך עבודה קשה לפתור מה שצריך. אני מודע לכך שלאוהדים ולתקשורת ולאנשים אין סבלנות, אבל ננסה להילחם ככל שאפשר". על ג'רמי פארגו אמר ספאחיה: "הוא במצב טוב יותר משציפיתי. נחליט אם ישחק מול הפועל תל אביב מחר".

ג'רמי פארגו הוסיף: "קודם כל אני שמח לשמוע את שספאחיה מרוצה מהכושר בו אני נמצא. אני מנסה להתחבר לקבוצה. להוסיף את מה שצריך, היו אימונים טובים. יש פה הרבה פנים חדשות. לוקח זמן ללמוד את הסגנון ואת השחקנים, אבל אני אוהב את השחקנים פה ומה שהם תורמים ומביאים לקבוצה. לא הייתי כאן בשנים האחרונות, אז קשה לי להביע דיעה על מה שהיה. אני מוכן לעשות מה שיידרש ממני, אני מנסה לבנות כימיה עם פייר ג'קסון ונוריס קול".

(עדכון ראשון: 15:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully