וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון סיגרס מערים קשיים על מעברו מראשון לציון להפועל תל אביב

1.5.2018 / 14:20

האדומים הגיעו לסיכום עם מכבי ראשון לציון, אלא שהגארד האמריקאי לא מרוצה מהסיטואציה ומפחד שלא יתלבש גם בקבוצתו המיועדת. העסקה צריכה להחתם עד השעה 16:00, תום מועד ההעברות

one

שעות ספורות לפני תום מועד ההעברות בליגת העל, הפועל תל אביב, שכבר ויתרה על הגעת שחקן, מנהלת מגעים לנסות לצרף במפתיע את ג'ייסון סיגרס ממכבי ראשון לציון. הבוקר (שלישי) פרסמנו כי האדומים החליטו להשאר עם הסגל הקיים, לאור האופציות שעמדו בפניהן, אחרי שכבר לפני שבועיים אפשרות צירופו של סיגרס ירדה מן הפרק, אלא שבשעות הבוקר חלה תפנית דרמטית והצדדים נכנסו לשיחות שהובילו לסיכום ביניהן על מעבר של השחקן. בשלב הזה סיגרס מסרב לעזוב, שכן הוא מבין את הסיטואציה שבה הוא עשוי לא להתלבש גם במדי הפועל תל אביב. הסיכויים להשלמת העסקה עד לשעה 16:00, הם לא גבוהים.

אם המהלך הזה ייצא אל הפועל, פול דילייני עשוי לשוב למכבי ראשון לציון כמחליפו של סיגרס. דילייני שיחק בקבוצה עד להגעת קית' לנגפורד, ולא מצא קבוצה מאז ששוחרר, כך שההוא עדיין רשום בסגל הקבוצה באיגוד הכדורסל. הוא ישמש כשחקן גיבוי.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הביסה את הפועל חולון, לימונד וגפני להטו
ירד מהפרק: פול סטול לא יצטרף להפועל תל אביב

ג'ייסון סיגרס הפועל גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
החתמה מפתיעה? ג'ייסון סיגרס/אדריאן הרבשטיין

סיגרס (32, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אלבני בניו יורק וברקורד שלו תקופה מרשימה מאוד בצרפת. את הקריירה החל בבאקן ברס הדנית, ואחרי עונה אחת בליגה השוויצרית הגיע לראשונה לצרפת ורשם קדנציות בליל ולרואן. סיגרס נבחר פעמיים לשחקן השנה בליגה השנייה, ואחרי שבלט בעונת 2012/13 בליל, הצטרף לשטרסבורג שנלחמה על האליפות ורשם 10.5 נקודות בממוצע למשחק. בעונת 2013/14 רשם 26.1 נקודות למשחק בבולזק מהליגה השנייה, ובעונה לאחר מכן המשיך לסנט קווטין.

בקיץ 2015 עזב את צרפת והצטרף לגלבוע/גליל בליגה הלאומית ותרם 19.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע. בפלייאוף השתפר ל-22.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק ועזר לצפוניים לעלות לליגת העל. אשתקד היה סיגרס מהפתעות העונה בליגת העל, נבחר לשחקן השישי של העונה ורשם 17.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק. העונה רשם עונה סבירה בראשון לציון עם 15.1 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק.

במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים שלשום בניצחון על הפועל חולון, ובעיקר מהריצה המדהימה ברבע האחרון - 2:28, שהובילה את הקבוצה ליתרון בן 30 נקודות על יריבתה לצמרת. עם זאת, בהפועל יודעים כי הסיכוי להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף הוא עדיין לא גדול במיוחד, ועליהם להשיג ניצחונות במשחקים הקשים שעומדים בפניהם - ביום חמישי דרבי ביד אליהו, ביום ראשון משחק בית נגד הפועל ירושלים ובשבוע הבא משחק חוץ באשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully