וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פול סטול לא יצטרף

29.4.2018 / 11:11

סראגוסה הספרדית סירבה לשחרר את אקס מכבי חיפה. האדומים ינסו לצרף שחקן במהלך מהיר כשתום מועד ההעברות ביום שלישי ב-11 בבוקר. בין השחקנים האפשריים - דריוס מוריס ולארי דרו

one

אכזבה בהפועל תל אביב לאחר שבמהלך הלילה (בין שבת לראשון) קיבלו האדומים הודעה על כך שהגארד המקסיקני פול סטול לא יצטרף לקבוצה. אקס מכבי חיפה הגיע להבנות מול האדומים, אך קבוצתו הנוכחית, סראגוסה הספרדית, לא מוכנה לשחררו למרות דקות משחק מועטות מאוד להן הוא זוכה בתקופה האחרונה, ואין דרך לסיים את העסקה עד יום שלישי בשעה 11 בבוקר, תום מועד ההעברות בליגת העל.

למרות זאת, בהפועל נחושים להביא שחקן עד המועד. שניים מהשמות שעדיין נמצאים על השולחן הם דריוס מוריס ולארי דרו. מוריס סיים את דרכו בליגת הפיתוח של ארצות הברית לפני מספר שבועות, והאדומים היו עמו בקשר אך העסקה לא יצאה לפועל. דרו שיחק השנה שבעה משחקים במדי ניו אורלינס, בשלבים המתקדמים של העונה, אך לא קיבל חוזה לפלייאוף ואת מקומו תפס ג'ורדן קרופורד. גם במקרה שלו היו גישושים מצד האדומים, אך נראה שבזמן הקצר שנותר, יתקשו בהפועל להשלים את המהלך.

שחקני מכבי חיפה פול סטול, קל מקל. אדריאן הרבשטיין
נשאר בספרד. פול סטול/אדריאן הרבשטיין

אם לא יצליחו ראשי האדומים להביא שחקן, תשלים הקבוצה את העונה בסגל הנוכחי, עם ארבעה זרים. בכל מקרה טיוווין מקי, ששמו הוזכר פעמים רבות כזה שאמור לשלם את המחיר ולעזוב, לא צפוי להיות משוחרר.

הערב (ראשון) יפגשו השחקנים של דני פרנקו את הפועל חולון (19:00)כשבאמתחתם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים. אם יצליחו האדומים לרשום ניצחון נוסף, הם יצמצמו את הפער מחולון, וכן מהפועל ירושלים, לשני משחקים בלבד, שישה מחזורים לסיום העונה, כשהם פותחים את המאבק על יתרון הביתיות בפלייאוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully