וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים, מימר וגיא לוזון מועמדים לאמן את מ.ס אשדוד בעונה הבאה

30.4.2018 / 7:05

אחרי שהבטיחה הישארות בליגת העל, הקבוצה מתחילה להתכונן לעונה הבאה. קינדה יימכר לכל המרבה במחיר, בראון יחזור לבאר שבע, ויוסי מזרחי יחזור לעבודתו המקורית: "אולי עכשיו יתנו לי לאמן ילדים"

צילום מסך

מ.ס. אשדוד, שהבטיחה אמש (ראשון) עונה נוספת בליגת העל אחרי ניצחון 0:1 על הפועל אשקלון, תיבנה מחדש לקראת העונה הקרובה והמטרה תהיה להתחזק בשחקנים זרים יותר איכותיים שישדרגו את הקבוצה. גדי קינדה לא חזר בסוף למשחקים הסופיים של העונה והוא יימכר לזו שתציע את ההצעה הגבוהה ביותר ובכל מקרה לא פחות ממיליון יורו. ג'קי בן זקן הבטיח ליוסי מזרחי כי הוא חוזר למחלקת הנוער.

למועדון יובא מאמן אחר כאשר יובל נעים מועמד וכך גם שרון מימר וגיא לוזון. מזרחי אמר אמש: "אם אנשים היו יודעים כמה לא רציתי לקחת את הקבוצה לשלושה משחקים, הם היו מפסיקים לכתוב ולבקר את זה שהסכמתי לבוא. אני שומע גם את הביקורת על המשחק ההגנתי שלי. אז אני מציע לאותם פרשנים ללכת ולראות אילו קבוצות התקפיות ואטרקטיביות ידעתי להכין כאן באשדוד בעבר. יכול להיות שאחרי שהמשימה הושלמה, יתנו לי לאמן קבוצת ילדים של המחלקה", סיים מזרחי בחיוך.

עוד בנושא

הפועל אשקלון הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד וירדה יחד עם עכו
יוסי מזרחי: "התחושה היחידה כרגע - למה אני צריך את זה?"

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מי יחליף אותו? יוסי מזרחי/ברני ארדוב

כובש שער הניצחון המבריק וובה בראון יחזור אוטומטית להפועל באר שבע לקראת העונה הבאה. לבראון מענק הישארות עם אשדוד ומענק בגובה זהה על אליפות של הפועל באר שבע. "אני מקווה לזכות בדאבל. גם אשדוד וגם באר שבע", אמר בראון. "האמנתי שאנחנו יכולים להישאר בליגה. כבשתי שער נהדר. הרבה מתפלאים וחושבים שאני יודע רק לחלץ כדורים ולשמור, אבל זה לא נכון. השער הזה הוא דוגמא ליכולות שלי. צריך להגיד ברגע הזה הרבה מלים טובות לעמיר תורג'מן שהביא אותי ביחד עם ג'קי לאשדוד. אני בטוח שהוא שמח בשבילנו. אני מאמין שהיינו עומדים במשימה ונשארים גם עם עמיר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וובה בראון (מימין) עם טום בן זקן שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
"חושבים שאני רק יודע לחלץ כדורים". וובה בראון חוגג/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully