וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל אשקלון בכו, מסאי דגו: "לא מאמין שארדם בלילה הזה"

29.4.2018 / 21:28

המאמן המאוכזב: "שום דבר לא ישבור אותי, רוצה להחזיר את אשקלון לליגת העל". לוגסי: "אם אפשר היה לפרוש, הייתי פורש עכשיו". מזרחי: "התחושה היחידה כרגע - למה אני צריך את זה?"

עוז ראלי, טל איילה שחקני הפועל אשקלון לאחר הירידה. ברני ארדוב
עוז ראלי וטל איילה המאוכזבים בסיום/ברני ארדוב

הפועל אשקלון ירדה הערב (ראשון) באופן רשמי לליגה הלאומית, אחרי שהפסידה 1:0 בקרב התחתית מול מ.ס. אשדוד. מבצע הסולו של וובה בראון בדקה ה-56 עשה את ההבדל בין הקבוצות וקבע כי שני המחזורים האחרונים בפלייאוף התחתון של ליגת העל יהיו לפרוטוקול בלבד. יחד עם אשקלון, שהחזיקה מעמד שתי עונות ברציפות בליגה הבכירה, ירדה רשמית גם הפועל עכו, שעלתה רק בעונה שעברה והצליחה לדחות את הקץ עם שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים.

עוד בנושא:
הפועל אשקלון הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד וירדה יחד עם הפועל עכו

וובה בראון חוגג עם טום בן זקן/ברני ארדוב

שחקני אשקלון בכו על הספסל בסיום וכך גם לא מעט אוהדים ביציע.

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון, הודה: "זה רגע קשה מאוד, לא הגיע לנו להפסיד, אבל במשחק כזה ידעתי שהקבוצה שתספוג ראשונה יהיה לה יותר קשה. רגעים לא קלים, אבל צריך להרים את עצמנו ולהמשיך הלאה. אני מאוד אשמח להמשיך פה, התחברתי למועדון מאוד וההנהלה יודעת שאני מאוד רוצה להמשיך. אשקלון צריכה להיות בליגת העל, ואם אשאר אעשה הכול כדי להחזיר אותה לליגת העל. אני מרגיש שעברתי הכול העונה, שנה אחת שהיא כמו ארבע שנים. אעבוד קשה ושום דבר לא ישבור אותי. אני מאמין שגם יבואו ימים יפים יותר. היום זה הסימפטום לעונה כולה. עשיתי הכול כדי שהקבוצה לא תרד, לא מאמין שארדם בלילה הזה".

הקשר משה לוגסי אמר: "אני עוד לא מעכל שירדנו. הלילה לא אצליח להירדם. זה כתם שחור לכל השחקנים. ברוב המשחקים שיחקנו טוב אבל הכדור לא נכנס לשער, כנראה שזה נגזר מלמעלה. זה מועדון מצוין, בעזרת השם אחזור עם אשקלון לליגת העל בעונה הבאה. אם אפשר היה לפרוש מכדורגל עכשיו, הייתי פורש, אבל זה המקצוע. יש עליות ומורדות, נהיה חזקים ונמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדריאן רוצ'ט שחקן הפועל אשקלון לאחר הירידה. ברני ארדוב
אדריאן רוצ'ט בסיום/ברני ארדוב

יוסי מזרחי, שניצח בבכורה המחודשת כמאמן מ.ס. אשדוד: "למה אני צריך את זה, זו התחושה היחידה כרגע. אני שמח שהתוצאה לטובתנו, אבל הכדורגל שלנו לא היה טוב. היה פה הרבה לב, הרמה נשמה והרבה מלחמה. היינו צריכים לנצח משחק אחד וזה מה שעשיתי, לא צריך לשכוח את מה שעמיר תורג'מן עשה כאן במשך תקופה ארוכה. לי יש משימות יותר חשובות בנוער. שיחקנו עם הרבה מחויבות, הרבה מלחמה וטקטיקה הגנתית. יצאנו רע מאוד להתקפה, אבל אפשר להבין את השחקנים. הלחץ הוא עצום, היה הרבה מתח ואשקלון שלחה הרבה שחקנים קדימה. אבל הכול שטויות: אשדוד נשארה בליגה וזה מה שחשוב".

הכובש וובה בראון סיכם: "אני מאושר מאוד, זה היה ממש כמו לידה - אשתי בהריון וזה מרגיש אותו דבר. הייתה תקופה לא קלה, אבל האמנתי. אני מאמין שבאר שבע תיקח אליפות, אחזיק להם אצבעות ואבוא לעודד. אני חוזר לבאר שבע בעונה הבאה ומחכה לזה, אנסה להוכיח את עצמי מההתחלה".

הקפטן טום בן זקן הוסיף: "אפשר לחייך, היו לנו ארבעה-חמישה ימים ללא שינה. אני שמח שעשינו את זה וניצחנו. מגיע קרדיט גדול לעמיר תורג'מן, הרבה בזכותו היינו בפער מהקו האדום ואני מוסר לו בהצלחה. תודה רבה ליוסי מזרחי, כשאומרים יוסי מזרחי אומרים אשדוד. הוא החדיר בנו את האמונה והמוטיבציה לנצח. עבדנו קשה מאוד כל השבוע, ידענו שנסיים את זה כמו שרצינו לסיים את זה. עברנו עונה קשה עם הרבה חילופי מאמנים, המון פציעות, אבל אני בטוח שהעונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה".

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
רוצה לחזור לנוער. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully