וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אוהד טורקי שהורחק לשנה שכר מנוף כדי לצפות בקבוצתו

אוהד סורר של דניזליספור הטורקית מצא פתרון יצירתי כדי לא להפסיד את משחקי קבוצתו, אוהדי הארטפול האנגלית התחפשו לליצנים וגרמו לבהלה, וגם: האם מייקל ג'ורדן שילם את החשבון של ישראלית שפחדה מהכלב שלו?

ברני ארדוב

הורחק מהמגרשים, ושכר מנוף כדי לצפות בקבוצתו האהובה

ככה נראית אהדה חוצת גבולות: אוהד שרוף של דניזליספור מהליגה הטורקית השנייה הורחק בשבוע שעבר מהמגרשים לשנה שלמה אחרי שורה של עבירות משמעת והתפרעות ביציעים, ומצא פתרון מעניין ומוטרף גם יחד: הוא שכר מנוף בגובה עצום, מיקם אותו בסמוך למבנה האצטדיון, וכך השקיף על המשחק ממעוף הציפור, הרבה מעל היציע בו ישב כמעט כל חייו.

בסופו של דבר הצעד הקיצוני הזה השתלם לו, ובגדול: קבוצתו הביסה 0:5 את גזיאנטספור ועלתה מעל הקו האדום, והוא חגג לבדו על המנוף, כשהוא שר עם יתר האוהדים ואפילו מצטרף ל"גל" שלהם במהלך המשחק. ועל זה נאמר: אל תנסו בבית.

עוד בנושא

למה נוגן המנון ליגת האלופות בחדר ההלבשה של הפועל עכו?
למה שתי הנשים הללו החליטו לרוץ את מרתון לונדון בתחתונים?

כשמייקל ג'ורדן שילם את החשבון של ישראלית שפחדה מהכלב שלו

ספק אם מדובר בסיפור אמיתי או אגדה אורבנית, אבל ביממה האחרונה הופץ הסיפור הבאף צעירה מישראל טסה לניו יורק לכמה ימים, וביום האחרון קרה לה נס של ממש, לאחר שנכנס איתה למעלית אדם גבוה מאוד עם כלבה בעלת חזות מרתיעה. האישה לא הצליחה להסתיר את העובדה שחששה מהכלבה, למרות שלא עשה לה דבר. זמן קצר לאחר מכן, כשניגשה לשלם עבור שהייתה במלון, פקיד הקבלה מסר לה בתגובה: מייקל ג'ורדן דאג לשלם את החשבון שלך.

אנחנו היינו מהמרים שמדובר בבדייה, אבל לכו תדעו.

בהלת ליצנים אנגליה

לאוהדי הארטפול מהליגה החמישית באנגליה יש מסורת משונה במיוחד, שנרקמה בשנים האחרונות: בכל פעם שמגיע משחק החוץ האחרון של העונה, הם מגיעים לאצטדיון בהמוניהם כשהם מחופשים לליצנים. התוצאה: מפחידה, משעשעת, מטרידה, אתם תחליטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully