וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "לא באתי להשתלט. מרגיש טוב לחזור לסביבה מוכרת"

29.4.2018 / 11:08

הגארד בן ה-32, ששב לקדנציה שלישית במכבי תל אביב, דיבר עם נחיתתו בארץ: "האוהדים לא ממש אוהבים אותי, אבל חזרתי בגללם. המטרה היא לעשות את המיטב על מנת לעזור לקבוצה לנצח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ג'רמי פארגו נחת היום (ראשון) בישראל ושב לקדנציה שלישית במכבי תל אביב. אחד השיקולים להחתמתו של פארגו בן ה-32 היה העובדה שהוא מכיר היטב את המערכת ולא יזדקק לזמן התאקלמות בישראל, אחרי ששיחק בקבוצה בעונת 2010/11 ובעונת 2014/15. אגב, מכבי תל אביב שבה והדגישה כי החתמת פארגו לא אמורה להביא לשחרור של אף שחקן מהסגל. פארגו לא ישחק במשחק הערב נגד אשדוד, שכן הצהובים כבר רשמו אותו אבל צריכים להמתין שרישומו יאושר.

פארגו אמר עם הנחיתה: "זה מרגיש טוב לחזור לסביבה מוכרת ולהנות ממה שאני אוהב לעשות. מכבי תל אביב תמיד הייתה קבצה נהדרת, אני כבר מחכה לעלות על הפרקט ולהנות. כמו כל קבוצה אחרת בכל מדינה אחרת לקבוצה יש עליות וירידות. הם התחילו טוב, הם סבלו מפציעות ודברים קצת התקלקלו. אני מכיר את השיטה שלהם ואת המאמן שלהם, שאימן ברמות הכי גבוהות. אוהדי מכבי תל אביב לא ממש אוהבים אותי. למה חזרתי? בגלל האוהדים".

עוד בנושא:

ג'רמי פארגו חתם במכבי תל אביב: "אין כוונה לשחרר אף אחד"
מכבי תל אביב מופתעת: "פתאום פייר ג'קסון מראה אקסטרה מוטיבציה"
הפועל ירושלים מודאגת מהגישה של השחקנים: "ההפסדים שלנו מנטליים"

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מקווה להשתלב טוב". ג'רמי פארגו/קובי אליהו

הגארד הוסיף: "אני מקווה להשתלב טוב ולעזור לקבוצה. אני לא רוצה לקחת את מקומו של אף אחד, לא באתי להשתלט. פייר ג'קסון? אני מקווה שנותנים לו יחס טוב משנתנו לי. בשנה הראשונה שלי כאן הייתי עם דורון פרקינס, והוא היה שחקן דומה מאוד לפייר ג'קסון ושיחקנו טוב יחד. אני אשמח לעזור לנצח בכל דרך בה אוכל. כשיש היסטוריה של ניצחונות צריך לעמוד בציפיות. המטרה היא לעשות את המיטב כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully