וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת מהגישה של השחקנים: "ההפסדים שלנו מנטליים"

29.4.2018 / 11:20

אחרי ההפסד לגלבוע/גליל ואיבוד היתרון הדו ספרתי ברבע האחרון, בקבוצה התריעו בפני השחקנים: "שום ניצחון לא יבוא בלי מאמץ. זה הרגל רע שחייבים להיפטר ממנו". טימור מאוכזב: "אין לזה הסבר"

one

המומנטום החיובי של הפועל ירושלים נעצר אמש (שבת) עם הפסד ביתי, 90:86 לאחת מהפתעות העונה בליגת העל הפועל גלבוע/גליל. בניגוד למשחקים הקודמים בהם ירושלים ביצעה קאמבק ברבע האחרון וניצחה, הפעם היא הייתה בצד ההפוך: במהלך הרבע המכריע היא כבר הובילה ב-15 הפרש, אבל הורידה רגל מהגז ונענשה במזומן.

בקבוצה שוב הביעו אכזבה מעניינים לא מקצועיים, ואמרו ש"ההפסדים שלנו הם מנטליים. יש בקבוצה כישרון, אבל שחקנים חייבים להגיע דרוכים למשחקים, לא למצוא את עצמם באמצע המשחק מורידים הילוך. שום ניצחון לא יכול להגיע בלי שנתאמץ. זה לא עובד ככה. זה הרגל רע שצריך להיפטר ממנו. כי אחרת אנחנו חופרים לעצמנו בור שקשה לצאת ממנו".

עוד בנושא

גלבוע/גליל ניצחה 86:90 את הפועל ירושלים
קטש מודה אחרי ההפסד: "לא הגיע לנו לנצח"

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. נועם מושקוביץ
אכזבה גדולה. בר טימור/נועם מושקוביץ

עודד קטש כעס על הרפיון שהציגו השחקנים במהלך המשחק ואמר: "הפסקנו לשחק ובעיקר הפסקנו לשמור. טעינו היום בגישה שלנו אחרי כמה משחקים שחזרנו בהם מפיגור. היינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה בפער גדול יותר ובדקות הסיום לא הגבנו".

בר טימור, שהיה מנקודות האור אצל ירושלים, עם 14 נקודות ושלשת שוויון דרמטית 30 שניות לסיום (שלא הספיקה לבסוף), הוסיף: "נצטרך להבין מחר מה קרה. לצערי כרגע אין לי הסבר ואני לא חושב שיהיה לי הסבר. חבל , זה לא היה צריך לקרות אבל צריך להמשיך הלאה. אין ברירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully