וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא הגיע לנו לנצח", אריאל בית הלחמי: "החבר'ה שלנו מדהימים"

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ה-90:86 מול גלבוע/גליל: "טעינו בגישה וחטפנו בעיטה בתחת ברבע האחרון". צביקה שרף אחרי ההפסד של ראשון לציון: "מאוכזב מאוד, כולנו מושפלים"

one

הפועל ירושלים הפסידה הערב (שבת) 90:86 לגלבוע/גליל בבית אחרי שהובילה כבר 63:78 ברבע האחרון. דיאנג'לו הריסון בלט אצל המנצחת עם משחק ענק של 34 נקודות ו-6 ריבאונדים, זאק לידיי הוסיף 28 נקודות ו-8 ריבאונדים.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים הפסידה 90:86 לגלבוע/גליל, עוד הפסד לראשון

מאמן ירושלים עודד קטש: "הפסדנו לקבוצה ולא לשחקן זה או אחר, לא הגיע לנו לנצח. זה אותו סימפטום של להתחיל משחקים בצורה חלשה. לקחנו צעד אחורה, לא היה לי משחק שהובלנו בו ב-15 נקודות והפסדנו. לא הגיע לנו בסופו של דבר. 32 נקודות במתפרצות שלהם זה סימן של קבוצה שלא מבינה נגד מי היא משחקת (אנחנו). הצלחנו לנצח בכמה משחקים כשחזרנו מפיגור, אבל היום טעינו בגישה, קיבלנו את הבעיטה שלנו ברבע הרביעי. במחצית הראשונה גלבוע עשתה כמה דברים הגנתיים. האחוזים שלנו מהשלוש היו גרועים, היינו צריכם לרדת להפסקה עם יתרון גדול. ושוב קיבלנו 15 במחצית השנייה, זה אומר שלא הגבנו".

אריאל בית הלחמי אמר: "אתה לא מתכנן את הדברים האלה. נכנסנו לבור עמוק מאוד, החבר'ה שלנו מדהימים השנה, לא דיברנו על זה קודם, אבל עלינו עם ג'ייקובן על רגל אחת והוא שיחק. שחקנים אחרים עשו את העבודה, זאת הקבוצה זה החיבור, הרוח שלנו. נהיינו משפחה מלוכדת מאוד וזה הכול שלנו. עברנו טלטלות השנה, היינו חצי עונה עם שלושה זרים, היו לנו פציעות. עברנו סיבוב שני לא קל, אבל הגדולה שלנו היא שלא התפרקנו. האופי של כל המועדון הזה מהבעלים עד לכולם, עם הסגנון שלנו עשינו את זה. המשחק היה, אסור לנוח על זרי הדפנה. אסור לנו לחשוב שאנחנו יותר טובים. ירושלים שיחקו נהדר ברוב המשחק, במחצית השנייה לקחנו ריבאונד הגנה וזה הביא את הניצחון. כולם יכולים לנצח את כולם, חייבים להמשיך לקחת כל משחק לגופו. צריכים להמשיך להסתכל קדימה. האוהדים היו גדולים".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
קטש/נועם מושקוביץ

מכבי ראשון לציון ספגה הערב הפסד כואב מאוד עם 101:91 בבית מול עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל. הקבוצה של צביקה שרף פתחה טוב והובילה כבר 18:36, אבל נראתה רע בהמשך. גארי בראון הוביל את המנצחת עם 32 נקודות.

מאמן ראשון לציון צביקה שרף אמר: "אני מאוכזב מאוד מהמשחק, נס ציונה שיחקה יוצא מן הכלל והגיע לה לנצח, עם אחוזי קליעה כאלה מהשלוש והאינטנסיביות שהם נכנסו בה מהרבע השני. אני מאוכזב מהתצוגה מהרבע השני. יש לנו בעיה קשה מאוד בנושא הריבאונד שהוא קריטי אצלנו, זה מתרגם לעוד כל מיני דברים של חוסר בהתקפות מתפרצות, מניעה מהקבוצה השנייה לקלוע סלים בהזדמנות שנייה, ודברים נוספים. אני מאוכזב מאוד, לא רוצה להאשים אף אחד, לא שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח את נס ציונה, להוציא רבע אחד.

"כולם עצבניים, כולם מושפלים, חדר הלבשה שותק, וזה לא הזמן להרים קול, אחרי יום של מנוחה נחזור בחזרה ונראה איך מתארגנים ליום חמישי, הזמן לא עומד לרשותנו. לדעתי קית' לנגפורד לא קיבל מספיק אפשרויות זריקה היום, אני מדבר איתו כל הזמן, אין יום שאנחנו לא מדברים על כל הדברים, כשהתחלנו את המשחק היה כמה דקות שהוא לא זרק לסל, וזה לא הפריע לו. ברור שיותר קל לסגור אותו כאשר אנחנו לא מקבלים מספיק נקודות משחקני הפנים על כל המשמעויות, אבל זה חלק מהטקטיקה בכדורסל".

שחקן ראשון לציון ניצן חנוכי הוסיף: "אני מתבייש ומתנצל בפני האוהדים על מה שקרה מהרגע שהובלנו ב-20 הפרש, עשינו דברים התקפיים טובים בהתחלה, אפשרנו להם נקודות קלות והם נכנסו לביטחון ולשטף. הם קלעו זריקות גדולות, לצערי היה רגע שנשברנו והפער גדל. הפסד כואב מאוד. כל משחק זה מלחמת עולם, נשאר לי רק להתנצל בפני האוהדים. אנחנו קוראים את הטבלה כמו כולם, ברור לנו שכולם ממקום 8 ומטה בסכנה וצריך כל ניצחון, המשחק היום היה משחק מפתח כדי להיכנס לפלייאוף, מעכשיו כל משחק הוא על החיים שלנו, צריך להביא ניצחונות".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין: "אנשים באו והתעלו, עשו פה דברים מדהימים. קיבלנו את קאליף בחזרה שהוא היה חלק מהריצה שלנו בסיבוב השני, גארי נתן הצגה מדהימה ורביב נתן פה הרבה לב, נשמה ואופי, שבפעולות הקטנות הדביק את כולם. כשהתחיל הסיבוב השלישי היינו במקום השביעי והפסדנו שני משחקים שלא היינו צריכים להפסיד, צריך להבין שהליגה הזאת היא דינמית, שכל ניצחון מעלה אותך, וכל הפסד מוריד אותך שני מקומות למטה, כל משחק הוא מלחמה על החיים שלנו, כל פוזשן צריך להיות מרוכזים, אגרסיביים ולשחק אותו למקסימום, במשחקים שעשינו את זה, ניצחנו, הרבה פעמים הפסדנו וחבל".

גארי בראון: "אם להיות אמיתיים, בכל המשחקים העונה אנחנו לא מתחילים טוב, חוזרים במהלך המשחק ולא תמיד זה מספיק. עשינו עבודה נהדרת ברגע שהצלחנו לקחת את ההובלה. אני בא באותו מנטאליות בכל משחק, אני לא לוקח אף משחק כמובן מאליו, אני בא לשחק ככה בכל משחק. המאמן לא צריך להסביר כלום, אנחנו יודעים את הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully