וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו פיניש: "ממש התאבדנו על המגרש. אנחנו רעבים להצלחה"

קשר בני יהודה, שכבש ב-1:1 עם הפועל באר שבע, פירגן לחבריו לקבוצה. דן מורי ייצא לניתוח בקע ויחזור רק בעונה הבאה, אלמוג בוזגלו שפרק את הכתף עלול לסיים את העונה מוקדם מהצפוי

צילום ועריכה: קובי אליהו

על אף העובדה שבני יהודה סיימה את העונה בכל הקשור למטרות, זה לא מנע ממנה אתמול (שבת) לחגוג בסיום המשחק נגד הפועל באר שבע נקודה מול האלופה. "יש פה חבורה של גברים", אמרו אמש. "חבל שאף אחד עדיין לא יודע מה יקרה פה בעונה הבאה. כל מה שבנינו העונה, ייעלם".

"דיברנו כל השבוע על זה שאנחנו רוצים לעמוד טוב ולצאת למתפרצות. הגענו למצבים שלנו כדי להכריע את המשחק", אמר כובש השער סתיו פיניש בסיום. "כל שחקן בקבוצה נתן את הדם על המגרש, ממש התאבדנו. אני מסכים שפיספסנו נצחון אבל אנחנו לא חזירים ותיקו מול אלופת המדינה זה מכובד. איך אנחנו מראים כזאת מחויבות? צריך להגיע לראות את האימונים שלנו. כל אחד רוצה לנצח, אפילו במשחקונים. יש כאן הרבה שחקנים צעירים עם אופי חזק וכולם נחושים ורוצים לחייך. אנחנו רעבים להצלחה, ורוצים להמשיך ולהנות".

עוד בנושא:

בני יהודה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1
ברק בכר: "חסרה לנו איכות". יוסי אבוקסיס: "נתנו משחק הרואי"
הפועל באר שבע "צריכה קצת אקשן" אחרי התיקו. גיא מלמד עצבני

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
ממשיך בהכנות כרגיל, בינתיים. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

המאמן יוסי אבוקסיס פרגן אתמול בסיום המשחק לחניכיו: "לכל שחקן שמשחק פה יש אופי של ווינר". המאמן גם הבטיח כי אותו מאמץ שהיה מול באר שבע יהיה גם נגד בית"ר ירושלים, אלא שמול בית"ר וכנראה עד סוף העונה, המאמן ייאלץ להסתדר ללא דן מורי שייצא לניתוח בקע השבוע ויחזור לאימונים רק לקראת העונה הבאה. אלמוג בוזגלו, שפרק אמש את הכתף, לא סובל מקרע ברצועות או שבר בכתף, אך גם פציעה עלולה להשבית אותו עד סיום העונה.

לצד אלה, בקבוצה מצהירים שהם ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. אבוקסיס אמר: "אנחנו עובדים בשקט. מבחינתי אני ממשיך לעבוד כרגיל לקראת העונה הבאה ולראות שחקנים". נדמה כי אף אחד לא מקבל החלטות במועדון, בטח בכל הקשור לסגל בעונה הבאה. מלבד ניסיון מכירתם של מאור קנדיל ואמיליוס זובאס, בשכונה ממתינים להחלטת ההתאחדות האם למנות את אבוקסיס למאמן הנבחרת. אם המאמן יעבור למדים הלאומיים, גוברות ההערכות כי גיא לוזון יחליפו בתפקיד, אך כל עוד אין החלטה שכזאת, גם ההכנות של בני יהודה נפגעות וגם לא מעט שחקנים שמסיימים חוזים לא יודעים האם לחתום בקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully