וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע "צריכה קצת אקשן" אחרי התיקו. גיא מלמד עצבני

29.4.2018 / 8:33

אחרי התיקו מול בני יהודה, לואי טהא מתעקש ש"נעשה את העבודה בטדי" וגם הצוות המקצועי דווקא מרוצה: "אנחנו לא רובוטים". מלמד המסופסל עשוי לעזוב בהשאלה, איינבינדר צפוי להיות כשיר לבית"ר, קורהוט לא יחזור העונה?

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. לשחקנים "אין אשליות", הצוות המקצועי דווקא מרוצה

שחקני הפועל באר שבע לא מופתעים, או כך לפחות הם טוענים, מכך שמאבק האליפות נראה פתוח לחלוטין לקראת משחק העונה מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. האלופה סיימה אמש (שבת) ב-1:1 עם בני יהודה והפער לזכותה בצמרת עומד כעת על חמש נקודות בלבד, לפני המשחק של בית"ר מול מכבי נתניה. "לאף אחד לא היו אשליות שמאבק האליפות כבר הסתיים", אמר אחד משחקני באר שבע. "ידענו שארבע נקודות זה נזיל. נחכה לראות מה בית"ר תעשה נגד נתניה, אבל בכל מקרה חשוב שכולנו נכניס לנו לראש שעדיין הכל תלוי בנו".

למרות התיקו, הצוות המקצועי דווקא היה מרוצה מהגישה והמחוייבות שהפגינו השחקנים. "בניגוד למשחק מול הפועל חיפה, הפעם הקבוצה באה טוב למשחק", קבע גורם בקבוצה. "השחקנים ניסו הכל, אבל בני יהודה משחקת בסגנון אחר ויותר קשה לפרוץ את המערך שלה. לא ניצלנו את השער המוקדם כדי לפתוח את המשחק וזו היתה הטעות שלנו".

עוד בנושא

הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 עם בני יהודה. הפער בצמרת יצומק?
ברק בכר מודה אחרי התיקו: "חסרה לנו איכות, נעשנו על טעות"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
והוא דווקא מרוצה. בכר/קובי אליהו

2. לואי טהא: "לא ראיתי שחקנים שמזלזלים. צריך קצת אקשן"

חוליית ההגנה המושמצת של באר שבע שוב הייתה זו שסחטה את מירב המחמאות. חאתם עבד אלחמיד וגיא חיימוב - אחד השחקנים שהכי משפיעים על מאבק האליפות, כפי שמסתמן - גרפו שבחים מקיר לקיר. "אנחנו קבוצה אחת וכולם ביחד", אמר לואי טהא. "כולם רוצים להצליח. אני לא מסכים שהיינו גרועים במשחק הזה. הימרנו קצת בסוף וזה טבעי, אבל לא ראיתי שחקנים שמזלזלים. בני יהודה קבוצה טובה עם מאמן מצויין והם יעשו בעיות גם לקבוצות האחרות. נצטרך להתכונן עכשיו למשחק מול בית"ר בטדי. בכדורגל צריך קצת אקשן, אז נבוא לטדי ונעשה את העבודה. אנחנו כדורגלנים ולא רובוטים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. קובי אליהו
מי יעז להאשים את ההגנה עכשיו? שחקני באר שבע מאוכזבים/קובי אליהו

3. דן איינבינדר צפוי להיות כשיר לבית"ר

בבאר שבע ממשיכים להתעסק גם במצבת הפצועים של הקבוצה. דן איינבינדר שלא שיחק אמש סובל מכאבים במפשעה, אך במועדון מאמינים שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר. מוחמד גדיר שמתאמן באופן מלא צפוי להיות גם כן כשיר, ואם בכר יחליט להכלילו בסגל הוא יוכל לעמוד לרשותו. לעומת זאת, מיהאי קורהוט עדיין לא חזר להתאמן עם כדור וייתכן שלא יחזור לשחק העונה. השבוע ההונגרי ינסה שוב להתאמן ואז יתברר האם יש סיכוי שיחזור לשני המשחקים האחרונים או לא. מיכאל אוחנה יקבל השבוע החלטה היכן לעבור את הניתוח לשחזור הרצועה הצולבת.

שחקן הפועל באר שבע, גיא מלמד. יוסי ציפקיס
יושאל למכבי חיפה? גיא מלמד/יוסי ציפקיס

4. דור אלו לא ישוחרר, גיא מלמד יושאל למכבי חיפה?

וכמו תמיד, בסגל הארוך של באר שבע יש גם כמה שחקנים מתוסכלים. גיא מלמד ודור אלו יצאו כעוסים מהמגרש בסיום המשחק. אלו, שהפגין יכולת טובה במשחקים בהם שותף, חוזר מפציעה ולקבוצה אין שום כוונה לוותר עליו לקראת העונה, בטענה שהוא מוערך מקצועית למרות הקרדיט המוגבל לו זכה במהלך העונה. לעומתו, מלמד עשוי לעזוב בתום העונה משום שברצונו להיות שחקן משמעותי. באר שבע לא מתכוונת לשחרר את השחקן, אך עשויה להשאיל אותו למכבי חיפה ועירוני קרית שמונה שמועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully