וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חסרה לנו איכות". יוסי אבוקסיס: "נתנו משחק הרואי"

אכזבה בהפועל באר שבע אחרי ה-1:1 נגד בני יהודה. בכר: "ידענו שמאבק האליפות יהיה צמוד, עשינו טעות ונענשנו". אבוקסיס: "עם קצת יותר ליטוש בחלק האחרון, זה היה יכול להיות מושלם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"לחץ? כבר שלוש שנים אנחנו בלחץ. ידענו שמאבק האליפות יהיה צמוד, אף אחד לא חשב שאנחנו כבר אלופים. באנו בגישה טובה היום". כך סיכם הערב (שבת) ברק בכר את ה-1:1 של הפועל באר שבע נגד בני יהודה בחוץ - תיקו שבעקבותיו בית"ר ירושלים תוכל לצמק את הפער ממוליכת הטבלה לשתי נקודות בלבד.

באר שבע הגיעה למשחק במושבה עם הרבה רוח גבית אחרי ה-1:5 בנתניה בשבוע שעבר, וכך זה גם נראה בהתחלה. חנן ממן קבע 0:1 כבר בדקה השישית, אבל טעות של ג'ון אוגו עלתה לקבוצתו בספיגה כעבור שמונה דקות. לאחר מכן האלופה הציגה יכולת חלשה, לא הגיעה להזדמנויות ובסופן של 90 דקות איבדה שתי נקודות.

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. קובי אליהו
אכזבה אצל מוליכת הטבלה/קובי אליהו

בכר הוסיף הערב: "אני לא מסופק מהתוצאה, אבל יכולנו גם להפסיד כי בני יהודה הייתה מאוד מסוכנת. השחקנים רצו, היו מחויבות ורצון, אבל חסרה לנו איכות. לא היינו שקטים בפעולה האחרונה, לא היינו חדים. במשחקים כאלו אתה מגיע ל-1-2 מצבים ואתה צריך לנצל מהם. דווקא פתחנו את המשחק עם שער מוקדם שנתן לנו ביטחון, אבל לצערי עשינו טעות ונענשנו, דברים כאלו קורים".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, היה שבע רצון מהיכולת של קבוצתו: "אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם היינו יותר חדים מול השער, איפה היינו נמצאים היום. השחקנים נתנו משחק הרואי מבחינת משמעת וטקטיקה, נגד יריבה כמו באר שבע שאתה לא יודע מאיפה תגיע לך הצרה. היה חסר קצת ליטוש בחלק האחרון ואז זה היה מושלם. באר שבע עשתה חילופים התקפיים, אבל לא היינו מספיק חכמים בחלק הקדמי כדי לכבוש שער ניצחון. לא באנו להרוס לבאר שבע, באנו לשחק על הכבוד שלנו. אנחנו לא קבוצה שהולכת לים ולא ייראו שאין לנו על מה לשחק".

חנן ממן אמר: "היה קשה מאוד, בני יהודה קבוצה חזקה ואבוקסיס הוא מאמן שלא מוותר לאף אחד. אנחנו מסתכלים על זה שלקחנו נקודה חשובה לקראת ההמשך. האמת שנגד קבוצה שמשחקת עם חמישה שחקנים בהגנה המשחק אמור להתפתח טוב אחרי שאתה כובש מוקדם. אבל זו נקודה חשובה כי גם יכולנו להפסיד. בשבוע הבא יש לנו את בית"ר ירושלים וזו חגיגה. לחץ קיים תמיד, אנחנו במאני טיים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully