וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב תנסה לעצור את מכבי אשדוד

28.4.2018 / 16:31

הקבוצה של גרינברג, עם שמונה ניצחונות ברציפות, תארח את המוליכה (21:05, ספ' 5) ללא ג'קסון. חולון תרצה לעצור את רצף ההפסדים כשתתארח אצל הפועל תל אביב. בכורה לפלג בחיפה שתצא לאילת

one

המחזור ה-27 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. מכבי אשדוד, הקבוצה החמה של הליגה, תארח את מכבי תל אביב, עדיין ללא ג'רמי פארגו (0:2 למכבי תל אביב בליגה הסדירה עד כה). הפועל תל אביב תרצה להמשיך בתקופה הטובה שלה כשתפגוש את הפועל חולון, שמנסה מצידה לעצור רצף של ארבעה הפסדים (1:1 בין הקבוצות בליגה הסדירה עד כה). מכבי חיפה, עם ברק פלג בבכורה על הקווים, תרצה לעצור את ההתמוטטות שלה כתתארח אצל הפועל אילת (1:1 בין הקבוצות בליגה הסדירה עד כה).

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דשון תומאס/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

בעוד ביתר קבוצות ליגת העל יש לחץ גדול, רצון לעשות שינויים או אכזבה מהתוצאות, מכבי אשדוד/באר טוביה חיה בנירוונה בתקופה האחרונה עם שמונה ניצחונות מדהימים, כשהיא משחקת כדורסל נהדר ועלתה אחרי משחקי ההשלמה עד למקום השני בטבלה. באשדוד מגדירים את המשחק נגד מכבי תל אביב כמשחק עונה, משחק בו הם יוכלו להצמד לראשות הטבלה, ומקווים כי רצף ההצלחות יגרום להיכל הקריה כמעט להתמלא. בצוות המקצועי שמחו לקבל במשחק הליגה נגד חולון את ג'ראלד לי בחזרה, ומקווים כי הוא ימשיך להיות דומיננטי גם מול הקו הקדמי המעובה יותר של מכבי תל אביב. מי שנמצא בדרכו לתואר שחקן העונה בליגה הוא סק הנרי שרושם עד כה 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים בממוצע מתחילת העונה.

אחרי תקופה רעה ורצף של הפסדים הצליחה מכבי תל אביב לרשום ניצחון חשוב על הפועל חולון בחוץ ועלתה לראשות הטבלה אחרי מחזורים ארוכים. הצהובים עשו זאת בזכות יכולת מצוינת של שלושה שחקנים - ג'ייק כהן, אלכס טיוס ופייר ג'קסון, ששיחק משחק ראשון מלא אחרי תקופה ארוכה. הצהובים הצליחו לצאת מפיגור ויצאו מעודדים שניתן לסיים את העונה בצורה טובה, כשלפני המשחק החשוב באשדוד ינחת בארץ ג'רמי פארגו, שעשוי לערוך את הבכורה שלו כבר בדרבי התל אביבי. בינתיים לא רשמו במכבי את ג'קסון להתמודדות נגד אשדוד, כשהוא עדיין מחלים מפציעה, ובמקומו נרשם ארט פרחוסקי. ג'ונה בולדן יישאר מחוץ לסגל זה משחק רביעי ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רביב לימונד/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל חולון (19:00, 5+ לייב)

הפועל תל אביב נמצאת בריצה הטובה ביותר שלה העונה, בדיוק עם תחילת הסיבוב השלישי. האדומים אמנם הפסידו רק לפני שבועיים בנס ציונה בצורה קשה, אך ניצחו בארבעה מחמשת המחזורים האחרונים, והם מגיעים להתמודדות נגד הפועל חולון בידיעה שאם יצליחו לנצח, יצמצמו את הפער מהסגולים למשחק וחצי בלבד, שישה מחזורים לסיום העונה, ויפתחו את המאבק על הביתיות. בקבוצה רוצים מאוד לחזק את הסגל לפני תום מועד ההעברות ביום שלישי, ומחכים לתשובה מסראגוסה הספרדית על אפשרות צירופו של פול סטול שסיכם את תנאיו. בינתיים מנהלים האדומים מלחמה עם משטרת מחוז תל אביב על מספר השוטרים שיאבטחו את המשחק, כשהשמטרה דרשה 75 שוטרים בתשלום.

אחרי יותר מסיבוב במקום הראשון בטבלה, הפועל חולון איבדה ביום חמישי האחרון את הבכורה בליגת העל עם הפסד רביעי ברציפות, הפעם למכבי תל אביב, והיא מדורגת במקום השלישי ערב המחזור. בחולון דווקא יצאו מעודדים מההתמודדות, שכן לחלקים רבים נראתה הקבוצה טוב בהרבה ממה שהייתה בשני המשחקים הראשונים ללא גלן רייס ג'וניור, ומאמינים כי ככל שיתקדם לוח המשחקים כך יוכל הזר החדש ג'ורדן המילטון להכנס יותר לעניינים. במועדון רוצים מאוד לשבור את רצף ההפסדים כבר במשחק הקרוב, אך במקביל מנסים לא לשדר פניקה, והודיעו כי לא יבצעו אף שינוי בימים שנותרו עד לתום מועד ההעברות.

ברק פלג מאמן מכבי רעננה. מגד גוזני
חוזר לליגת העל. ברק פלג/מגד גוזני

הפועל אילת - מכבי חיפה (18:55, פריצות ב-5+ לייב)

הפועל אילת פתחה את הסיבוב השלישי בחוסר יציבות עם שני ניצחונות ביתיים ושני הפסדי חוץ, ובעקבות הניצחון של גלבוע/גליל במשחק ההשלמה ירדה למקום השביעי. הפער של אילת מהקבוצות הדולקות אחריה ומנסות להכנס לפלייאוף הוא משמעותי מאוד, ונראה כי היא במרחק ניצחון או שניים מהבטחה סופית של מקומה בפלייאוף גם בעונה הנוכחית, שכזכור החלה בצורה רעה. בקבוצה רוצים להשתפר לקראת הפלייאוף, ולהמנע מתקופות רעות, ויודעים שמול מכבי חיפה השברירית הם חייבים לדעת לנצח, במיוחד בבית.

עם חמישה הפסדים רצופים, וניצחון אחד בלבד בשמונת המשחקים האחרונים, יודעים במכבי חיפה שהסיכוי להשאר בליגת העל לעונה נוספת הוא די נמוך. המאמן עופר רחימי עזב לפני שבוע אחרי ההפסד הביתי למכבי חיפה, ומחליפו הזמני נתי כהן עזב אחרי שגם הוא הפסיד משחק להפועל ירושלים, דווקא אחרי הובלה לאורך רוב ההתמודדות. במועדון עשו ניסיון אחרון לשנות כשמינו את ברק פלג שסיים את העונה במכבי רעננה מהלאומית, והוא יחבור לחברו הטוב תומר שטיינהואר על הקווים. השניים ינסו להוביל את הירוקים לניצחון חוץ חשוב באילת, ולמנוע מצב בו הם יגיעו למשחקים מול יתר קבוצות התחתית, החל מיום שישי, בפיגור של שלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully