וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: שכטר צפוי לפתוח, הפער מהפסגה יצומק?

תכונה גדולה אצל הירושלמים: הקפטן אמור לחזור במקום סילבסטר הפצוע, כ-6,000 אוהדים צפויים להגיע לנתניה (שני, 21:00, ספורט 5). אביב אברהם וקובי מור צפויים לפתוח בהרכב המארחת

מחזור 32הסתיים30/04/2018
מכבי נתניה
  • אברהם (15)
  • סבע (31)
  • קוגבניה (42)
  • הובאך (81)
1:4
  • (83) עזרא
בית"ר ירושלים
צלמים זמניים מורשים

מכבי נתניה:

במועדון דאגו להזכיר היום לשחקנים כי אין להם שום עניין במאבק האליפות והמשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים אמור להחזיר אותם למרוץ לכרטיס לאירופה אחרי התבוסה להפועל באר שבע בשבוע שעבר. "אותנו לא מעניינות המטרות של בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ולא מעניין אותנו מאבק האליפות. אותנו מעניינות המטרות של מכבי נתניה", אמר סלובודן דראפיץ לשחקניו. המאמן יחזיר להרכב את אביב אברהם על חשבון ניקו אולסק. גם קובי מור אמור לפתוח על חשבון חגי גולדנברג בעמדת המגן השמאלי.

בית"ר ירושלים:

אחרי ה-1:1 של הפועל באר שבע מול בני יהודה, בקבוצה מקווים להשיג ניצחון כדי לצמק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות בלבד, חמישה ימים לפני משחק העונה מולה בטדי. יקוב סילבסטר לא התאמן בימים האחרונים בגלל כאבים בגב התחתון שמקרינים גם על הרגליים ולכן לא יהיה בסגל, כשמי שאמור לחזור להרכב הוא הקפטן איתי שכטר. עידן ורד סובל מכאבים, אך יפתח בהרכב. סתיו שושן יחליף בין הקורות את בוריס קליימן המוצהב. "נתניה קבוצה מצוינת, כמעט אין פערים בין הקבוצות", אמרו אתמול בצוות המקצועי, "מי שתבוא יותר מוכנה ומרוכזת - תנצח". כ-6,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה מהבירה.

עוד בנושא:
יקוב סילבסטר ייעדר מהמשחק בגלל פציעה
היהודים-אמריקאים סם ורנר ודורסי גריפין על סף סיכום במכבי נתניה

שוער בית"ר ירושלים סתיו שושן. ברני ארדוב
מחכה לנקודת ליגה ראשונה עם בית"ר. סתיו שושן/ברני ארדוב

טריוויה

* השיא מתקרב: בית"ר ירושלים עומדת כבר על 37 משחקי ליגה בהם כבשה שער אחד לפחות, מאז 22 באפריל 2017. היא נמצאת מרחק שני משחקים מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

* מכבי נתניה היא היחידה פרט לבית"ר ירושלים שמצאה את הרשת בכל משחק ביתי העונה.

* בוריס קליימן ייעדר בגלל חמישה צהובים. איך הולך לבית"ר בלעדיו? בשני משחקי הליגה בהם סתיו שושן עמד העונה בשער, הקבוצה הפסידה 3:2 לסכנין ו-2:1 למכבי תל אביב וכך גם בשני המשחקים ב-2015/16 (2:0 להפועל באר שבע וגם למכבי תל אביב). השוער הצעיר עדיין מחכה לנקודה ראשונה.

* בית"ר לא גברה על נתניה בחוץ מאז 1 בדצמבר 2012, אז אבי ריקן השלים צמד בתוספת הזמן וקבע 2:3, כשבתווך גם ערן לוי כבש מול הקבוצה בה הוא משמש כיום כקפטן.

* בית"ר קיבלה העונה 12 פנדלים (מתוכם כבשה שבעה) - יותר מכל קבוצה אחרת, אבל עדיין אחד פחות מה-13 שקיבלה הפועל באר שבע בעונה הקודמת (כבשה תשעה).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 10500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully