וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סילבסטר הפצוע לא בסגל, שכטר יפתח במקומו?

29.4.2018 / 10:05

החלוץ הסלובקי סובל מכאבים שמנעו ממנו להתאמן באופן סדיר בימים האחרונים. ורד יהיה כשיר לנתניה (ב', 21:00, ספ' 5). בני בן זקן במסיבת עיתונאים: "לא מכניסים את עצמנו לחישובים. כשננצח, נסתכל הלאה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יקוב סילבסטר לא יתלבש למשחק החוץ של בית"ר ירושלים מחר נגד מכבי נתניה (שני, 21:00, ערוץ 5). הסלובקי לא התאמן בימים האחרונים עקב כאבים בגב תחתון שמקרינים גם על הרגליים. הוא ניסה לערוך היום אימון, בסיומו הוחלט שהוא לא ייכלל בסגל. איתי שכטר צפוי להיות זה שיקבל את המקום בהרכב על חשבונו. עידן ורד סובל מכאבים, אבל ישחק.

שחקנים בקבוצה לא התרגשו יתר על המידה מה-1:1 של הפועל באר שבע נגד בני יהודה אתמול במושבה: "אי אפשר להתעסק במה יהיה אם ננצח מחר ואז גם בשבת ונעלה למקום הראשון. צריך לחשוב איך עוברים את המשחק בנתניה בשלום, זו משוכה גבוהה מאוד. אם נעבור אותה אולי נתחיל לחשוב קדימה".

בית"ר ירושלים התקשתה העונה נגד מכבי נתניה, גם במשחק בו הביסה אותה 1:4, ולמשחק מחר היא תתייצב ללא בוריס קליימן המוצהב. לפיכך הצוות המקצועי מתכנן התאמות ליריבה ויכול להיות שדוד קלטינס או חן דילמוני יפתחו על חשבון אחד משחקני החלק הקדמי. "נתניה קבוצה מצוינת, כמעט אין פערים בין הקבוצות", אמרו אתמול בצוות המקצועי, "מי שתבוא יותר מוכנה ומרוכזת, תנצח. לפחות 6,000 אוהדים צפויים למשחק.

המו"מ עם אריק סאבו נמשך כאשר בבית"ר ירושלים מקווים שההתערבות של הפועל באר שבע לא תגרום לסלובקי לסגת מהתנאים עליהם סיכם. במועדון עדיין כועסים על הקבוצה מבירת הנגב ולא מתכוונים להעביר לאנשיה יותר הזמנות ממה שהם מחויבים למשחק העונה ביום שבת. מכירת הכרטיסים כבר החלה ואצטדיון טדי יהיה מלא.

עוד בנושא:

מתיחות שיא בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע
אריק סאבו קרוב לסיכום לשנתיים נוספות בבית"ר ירושלים

יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כאבים שמקרינים על הרגליים. סילבסטר/ברני ארדוב

בני בן זקן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לתוצאות. חשוב שנתרכז בעבודה שלנו ובמשחק שלנו. אנחנו באותה דרך כל העונה וחושבים רק על עצמנו. אנחנו רוצים שלוש נקודות נגד מכבי נתניה. כל משחק לגופו ואנחנו רוצים לנצח כל משחק. התחושות נכונות וממוקדות. אנחנו לא מכניסים את עצמנו לחישובים. כשננצח, נסתכל הלאה. באר שבע משחקת לפנינו? לפעמים זה לטובה ולפעמים לרעה. להזכירכם מכבי נתניה קבוצה טובה, כמו כל שאר הקבוצות בפלייאוף. ניצחון בפלייאוף אינו מובן מאליו. חשוב שנשים לב לדברים הקטנים וזה מה שנעשה".

על סתיו שושן ויקוב סילבסטר: "כל מי שנמצא אצלנו בסגל ראוי להיות בבית"ר ירושלים. היו לשושן הצלות מאוד מרשימות במשחקים בהם הוא שיחק. הוא הוכיח את עצמו. סילבסטר בספק. נראה אם הוא יצליח להתאמן. שאר השחקנים אמורים להיות כשירים. אחרי האימון נהיה יותר חכמים לגביו ונראה מה נעשה".

המאמן סיכם: "יש לנו סגל שנצטרך לדעת לנהל אותו נכון. אנחנו עושים את זה עד עכשיו. יש משחקים שצריך להתמודד עם פציעה או הרחקה ושחקנים אחרים נכנסים ועושים את העבודה. אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב ורק אחר כך במשחקים האחרים. אנחנו רוצים להתקדם שלב שלב, משתדלים להנות מהעונה הזאת. עצם זה שאנחנו נמצאים בשלבים האלה, לפני שחקני הכרעה, זה אומר שהשחקנים מגיעים מוכנים ודרוכים ועל זה מגיע להם כל הכבוד. אנחנו לפני משחקי ההכרעה ורוצים להגיע מוכנים גם למשחקים האלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully