וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריק סאבו על סף סיכום לשנתיים נוספות

25.4.2018 / 13:28

אחרי סערת הפועל באר שבע, הסלובקי קרוב לחתימה בקבוצה מהבירה. בבית"ר ממשיכים לתקוף: "ההיתממות שלהם לא מכובדת". שחקנים אמרו לסתיו שושן בציניות: "ערן לוי בונה עלייך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לפני כשבועיים החל אריק סאבו לשאול אנשים בבית"ר ירושלים על העיר באר שבע. הוא סיפר שהוא רוצה להישאר בבית"ר וקרוב לסגור, אבל שהפועל באר שבע דיברה עם הנציגים שלו בסלובקיה ומציעה לרכוש אותו מפאוק סלוניקי ולתת לו חוזה גבוה בהרבה מזה בבירה. סאבו סיפר שהוא מעדיף להישאר לגור בראשון לציון כי אשתו אוהבת לגור קרוב לים והתאקלמה מצוין בעיר, אך בבית"ר שמעו שיש שיחות בין באר שבע לנציגיו הסלובקים ורתחו.

לאחר מספר ימים של נתק, אתמול נוצר קשר בין אלי אוחנה לאלונה ברקת ומנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים. אוחנה הבהיר לשניים כי הפניה לסאבו אינה אתית וכי לבית"ר ירושלים יש אופציה לרכוש אותו עד ה-1 ליוני - כאשר מתקיימים מגעים מול פאוק סלוניקי להורדת הסכומים. בבאר שבע לא הכחישו כי התעניינו בשחקן, אך הבהירו כי הוא הוצע על ידי נציגיו בחו"ל. באלופה הוסיפו שלאחר שביררו פרטים והבינו כי האופציה היא של בית"ר ירושלים, הם כלל לא נכנסו למגעים בעניין.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: "נתלונן נגד באר שבע על שפנתה לוורד, שכטר, עזרא וסאבו"
הפועל באר שבע: "סוכנים מציעים שחקנים ואחר כך באים אלינו בטענות"
רונאלדיניו חתם על הסכם שיתוף פעולה עם בית"ר נורדיה

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מרגיש טוב בבירה. סאבו/ברני ארדוב

סאבו נמצא על סף סיכום לשנתיים נוספות בבית"ר ירושלים לאחר שהבהיר שטוב לו במועדון והוא מרגיש בו מוערך. הסלובקי השהה את השיחות עם הקבוצה מהבירה לזמן קצר אחרי ההתעניינות מבאר שבע, אבל אחרי התלבטות שלא ארכה זמן רב, החליט שהוא רוצה להישאר בצהוב-שחור.

בבית"ר הבהירו הבוקר: "חבל שבבאר שבע מתנהגים כך. אם הם פועלים על פי התקנון וכל קבוצה שפונים לשחקן שלה מקבלת הודעה, איך לא קיבלנו בעונה שעברה הודעה על המו"מ שלהם עם דן איינבינדר על אף שבינואר נציגי השחקן הבהירו שיש לו הצעה של 400 אלף מבאר שבע, כזאת שגרמה לכל המגעים איתו להתפוצץ? כנראה שגם עם שכטר הם לא מדברים כי לא קיבלנו שום הודעה, כמו שעם עידן ורד הם לא דיברו בזמן שניהלנו איתו מגעים. הצביעות וההיתממות הזאת לא מכובדת, יש דרך להתנהלות בין מועדונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק החוץ נגד מכבי נתניה ביום שני והצוות המקצועי יתמקד בלהכין מקצועית ומנטלית את השוער סתיו שושן, שיחליף את בוריס קליימן המורחק. באימונים האחרונים אגב, שחקנים בבית"ר אמרו לשושן בציניות: "ערן לוי בונה עליך". כ-5,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully