וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "סוכנים מציעים שחקנים ואחר כך באים אלינו בטענות"

25.4.2018 / 9:40

במועדון מבירת הנגב זועמים אחרי ההודעה של בית"ר ירושלים: "כשנרצה לנהל מו"מ עם שחקן מסוים הקבוצה שלו תקבל על כך הודעה". מיהאי קורהוט ינסה לשוב לפעילות לפני סוף העונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מגן הפועל באר שבע, מיהאי קורהוט, ינסה לחזור להתאמן עם הקבוצה לקראת סוף השבוע, אז גם יתברר אם הוא יכול לחזור לשחק, או שגמר את העונה ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה. ההונגרי לא שיחק מתחילת ינואר בגלל שנפצע ועבר ניתוח. לאחרונה הוא חש יותר טוב והחל להתאמן חלקית. קורהוט כמעט לא מרגיש כאבים, אבל הרגל בה עבר את הניתוח עדיין חלשה ולכן לא בטוח שיחזור העונה.

קורהוט בכל מקרה צפוי לעזוב את באר שבע בסוף העונה. שמואל שיימן כבר סיכם עקרונית וצפוי להצטרף בקיץ והקבוצה מבירת הנגב תפנה מקום של זר לעמדה אחרת. ההונגרי מבוקש בכמה קבוצות ממולדתו ועשוי לחתום באחת מהן. מי שכן אמור לחזור למשחקים האחרונים של העונה הוא מוחמד גדיר.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תוקפת: "נתלונן על הפועל באר שבע"
המחזור הראשון בעונת 2018/19 בליגת העל יתקיים ב-25 באוגוסט
סיכום המחזור על ההצלחה של בן שהר בבאר שבע

שחקן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט מול שחקן מכבי אחי נצרת סלאח חוסיין. אדריאן הרבשטיין
קורהוט במשחק האחרון שלו, נגד אחי נצרת בגביע/אדריאן הרבשטיין

בהפועל באר שבע כעסו מאוד על הודעת בית"ר ירושלים לפיה הם פנו לשחקנים שלה בניגוד לחוק, והפנו אצבע מאשימה לעבר סוכני שחקנים. גורם במועדון אמר: "סוכנים פונים אלינו כל העת ובהרבה מקרים כדי להשתמש בנו להעלות את ההצעה מהקבוצות שלהם ואחר כך באים אלינו בטענות. אנחנו הקבוצה היחידה ששולחת הודעה על פתיחת מו"מ עם שחקנים שמסיימים חוזה והרבה קבוצות שלא אהבו את זה יכולות להעיד על כך. כשנרצה לנהל מו"מ עם שחקן מסוים הקבוצה שלו תקבל על כך הודעה".

למרות הדברים הללו, לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה ממשיכים לסמן את איתי שכטר ואריק סאבו כמועמדים. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בקבוצה הביעו עניין בסאבו ומחכים לתום האופציה של בית"ר ירושלים מול פאוק סלוניקי. אם הקבוצה מהבירה לא תממש אותה, באר שבע תפנה מידית ליוונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully