וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חתם על הסכם שיתוף פעולה עם בית"ר נורדיה

25.4.2018 / 10:21

כוכב העבר, שנמצא בישראל בימים אלה, יקים בתי ספר לכדורגל ברחבי ירושלים בשיתוף מאמנים מקומיים. המטרה של המועדון: להגדיל מספר השחקנים במחלקות הילדים והנוער מ-300 ל-700. הערב ב-18:00: שידור חי ובלעדי ממשחק הראווה של רונאלדיניו נגד נבחרת סלבס בהיכל שלמה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

רונאלדיניו שנמצא בביקור מתוקשר בארץ והערב יקיים משחק ראווה, מתכוון להשאיר כאן חותם גם אחרי שיעזוב את ישראל מחר בערב. בימים האחרונים נרקם שיתוף פעולה ייחודי שהגיע לכדי הסכם רשמי אתמול (שלישי) בין רונאלדיניו והאקדמיה לכדורגל שברשותו לבין מועדון הכדורגל בית"ר נורדיה מירושלים. במסגרת ההסכם לשיתוף פעולה, יפתח המועדון שמתמודד בימים אלה על ההעפלה לליגה הלאומית, מספר בתי ספר לכדורגל ברחבי ירושלים שיתווספו לאלו שהוא כבר מחזיק בהם, בשיתוף עם מאמנים מקומיים והכל תחת המטרייה של האקדמיה של רונאלדיניו.

הקשר הראשוני בין בית"ר נורדיה לבין השחקן נוצר באמצעות אנשי עסקים ברזילאים יהודיים המקושרים לאגודה. במשך שלושה חודשים התנהל משא ומתן על מנת להגיע להבנות שיכללו את כדורגלן העבר המפורסם עם המטרה של המועדון להקים בתי ספר לכדורגל ברחבי העיר.

עוד בנושא

היום ב-18:00: שידור חי ובלעדי ממשחק הראווה של רונאלדיניו נגד נבחרת סלבס
רונאלדיניו במסע"ת בתל אביב: "אני גאה שהייתי חלק משינוי התדמית של ברצלונה"

רונאלדיניו. קובי אליהו
שת"פ מפתיע. רונאלדיניו/קובי אליהו

האקדמיה של רונאלדיניו בחרה בסופו של דבר בבית"ר נורדיה לאחר שהתרשמה מרוח המועדון, מדפוסי הניהול שלו, מהקשר שלו לקהילה וממטרת הקמתו.

השאיפה של בית"ר נורדיה היא להגיע לכמות של אלפי ילדים ברחבי העיר כאשר כבר בעונה הבאה המשימה תהיה להגדיל את כמות הילדים שיש בבתי הספר לכדורגל של המועדון מ-300 ל-700 ילדים.

מחר בשעה 14:00 תיערך מסיבת עיתונאים של הקבוצה במתחם שלה בעמק הארזים בה יציגו המועדון ורונאלדיניו בעצמו את ההסכם לשיתוף הפעולה ביניהם. גם ראש העיר ניר ברקת יהיה נוכח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully