וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הראווה של רונאלדיניו עבר מחוף תל ברוך לאולם הדרייב אין

הפנומן הברזילאי, שנחת לביקור בארץ, יערוך משחק חגיגי שיועבר בשידור ישיר ובלעדי בוואלה! ספורט. הכוכב אמר במסיבת העיתונאים: "גאה שהייתי חלק משינוי התדמית של ברצלונה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

רונאלדיניו, כוכב העבר האגדי של נבחרת ברזיל וברצלונה בעיקר, מבקר בישראל וקיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים במלון הילטון בתל אביב. הפנומן הברזילאי הגיע ארצה במסגרת הפעילות השיווקית של מותג הבירה היינקן. אחד מאירועי השיא בביקור יהיה מחר (רביעי) ב-18:00 כשרונאלדיניו יעלה למשחק כדורגל חגיגי. זה היה אמור לקרות בחוף תל ברוך בתל אביב, אך בשל מזג האוויר הצפוי האירוע הועבר להיכל הדרייב אין של הפועל תל אביב בכדורסל, כשאחד הכדורגלנים המלהיבים בהיסטוריה ירכיב קבוצת מעריצים ויפגוש נבחרת סלבס למשחק ראווה שיועבר בשידור ישיר ובלעדי בוואלה! ספורט.

רונאלדיניו. קובי אליהו
יחגוג עם הישראלים. רונאלדיניו/קובי אליהו

רונאלדיניו נראה משועשע ואמר בפתיחת המסע"ת: "בוקר טוב. תודה שבאתם. אני נרגש להיות פה. זו פעם ראשונה שאני כאן. מקווה שיהיו שלושה ימים מהנים. כשהגעתי לפה הייתי נורא עייף. הייתי צריך להשלים שעות שינה. אהבתי את תל אביב ואשמח להכיר את העיר".

"אין לי כרגע כוונתו פוליטית בברזיל. אני מתמקד בדברים שלי ולא חושב על חיים ציבוריים".

על ברצלונה: "אני מאוד שמח וגאה להיות חלק מהשגרירים של ברצלונה. בהתחשב שבאתי ממדינה אחרת. הייתי חלק משינוי התדמית של ברצלונה שהפך להיות למועדון האדיר שהוא היום". "אני מקווה שניימאר יהפוך לשחקן הכי טוב בעולם ויעשה דברים גדולים עוד שנים רבות".

רונאלדיניו. קובי אליהו
על המגרש ומחוץ למגרש. רונאלדיניו תמיד מחוייך ושמח/קובי אליהו

"היה לי מזל בקריירה וקריירה מאוד טובה. אני לא מתאכזב מרגעים פחות טובים. הייתי בהרבה מדינות וזכיתי לשחק לצד שחקנים כמו פיגו, רוברטו קרלוס וקאפו. אני מאוד מרוצה מהקריירה שלי".

"ניימאר לא בצד של מסי. הם שיחקו יחד ועשו יחד דברים טובים. בשלב מסוים ניימאר המשיך הלאה ועבר לפריס. אני מאמין שניימאר עוד יביא הישגים שישתוו לאלו של מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully