וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק התעמת עם אוהד, לברון: "משחק אחרון בקליבלנד? לא חשבתי על זה"

הכוכב הגדול של אוקלהומה סיטי שוב לא שלט בעצביו לאחר ההדחה מהפלייאוף על ידי יוטה. הטריו של OKC עשוי להתפרק. כוכב קליבלנד נשמע בטוח בעצמו לקראת המשחק השביעי מול אינדיאנה

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה,. רויטרס
הגאון הפרובלמטי שוב מנפק כותרות שליליות. ווסטברוק/רויטרס

יוטה - אוקלהומה סיטי 91:96 (הג'אז השלימו 2:4 בסדרה)

המספרים

*ראסל ווטבורק הפך לשחקן הראשון בתולדות הפלייאוף שקלע 45 נקודות ויותר במשחקים בהם ניצב מול אפשרות של הדחה

*דונובן מיטשל הפך לרוקי הראשון ב-35 השנים האחרונות שקלע 30 נקודות ביותר ממשחק אחד בסדרת פלייאוף: קדמו לו אלונזו מורנינג (1993) ומיקל ג'ורדן (1985).

אוקלהומה סיטי עשתה השנה הכול כדי להתקדם במעלה הפלייאוף כשהוסיפה לראסל ווסטברוק את פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני בטרום העונה. אבל השנה הזאת מסתיימת בצורה הכי מאכזבת שרק אפשר עם הדחה כבר בסיבוב הראשון. כעת מדווחים בארצות הברית כי הטריו עשוי להתפרק בעקבות התוצאות החלשות והנהלת אוקלהומה סיטי צפויה לכנס סדרה של דיונים בעניין. בסיום משחק ההפסד ליוטה ראסל ווסטברוק לא שלט בעצביו וניסה לתקוף פיזית אוהד של יוטה שהשמיע קריאות לעברו. רק התערבות של אלו שהיו בקרבת מקום נמנע עימות חריף יותר. ווסטברוק עצמו אמר לאחר העימות: "צריך להגיד את האמת אומרים פה דברים ממש מגעילים על שחקנים. מישהו צריך להעלות את הנושא הזה".

מנגד, הרוקי דונובן מיטשל שוב היה בלתי ניתן לעצירה עם 38 נקודות כשברחבי ה-NBA כבר משווים אותו לכוכבים הכי גדולים שרק אפשר בתולדות המשחק. "אחרי המשחק מספר חמש (בו יוטה איבדה יתרון של 25 נקודות והפסידה) אצל כולם התעוררו שאלות לגבינו", אמר מיטשל והמשיך: "אבל הוכחנו שלקבוצה שלנו יש אופי מדהים. כולנו שיחקנו טוב ועשינו את מה שמצופה מאיתנו".

עוד בנושא
אינדיאנה כפתה משחק שביעי על קליבלנד, יוטה וטורונטו עלו לסיבוב הבא
דיווח: "ניו יורק ניקס מבצעת בדיקות רקע על דיוויד בלאט"

ויקטור אולדיפו, שחקן אינדיאנה. רויטרס
המלך יהיה במקום אחר בעונה הבאה? אולדיפו חוגג על לברון/רויטרס

אינדיאנה - קליבלנד 87:121 (אינדיאנה השוותה ל-3:3 בסדרה)

המספרים

*הטריפל דאבל של ויקטור אולדיפו הוא השלישי של שחקן אינדיאנה בפלייאוף. קדמו לו מארק ג'קסון ב-1998 ופול ג'ורג' ב-2013.

*התבוסה ב-34 הפרש היא השלישית בגודלה אותה סופג לברון ג'יימס במהלך קריירת הפלייאוף שלו

מאז שובו של לברון ג'יימס לשורותיה קליבלנד התרגלה לשלוט לחלוטין בפלייאוף במזרח, אבל הפעם נראה שאינדיאנה מתכוונת ברצינות לנשל את המלך מהכתר והמשחק בלילה שבין ראשון לשני יהיה על כל הקופה. כשנשאל האם במקרה של הפסד יהיה זה משחקו האחרון של לברון במדי הקאבס, קינג ג'יימס לא פיזר את הערפל סביב עתידו ואמר: "במקרה כזה זה המשחק האחרון של העונה עבורי, אבל לא חשבתי על זה אני מרוכז במשחק מספר שבע ולא בעתיד שלי. יש לנו משחק שביעי בבית ואני מאמין שהבחורים יידעו לעשות את העבודה".

מנגד, מאמן אינדיאנה נייט מקמילאן כבר נשמע דרוך לרגע ההכרעה. לדבריו: "הלחץ הוא על שתי הקבוצות. המפסיד הרי הולך הביתה. לא נסתפק בלשחק טוב ולהפסיד בכבוד. יש לנו הזדמנות ואנחנו מתכוונים לעשות הכול כדי לנצל אותה".

מי שכבר חגגה הלילה את העלייה לחצי גמר המזרח זו טורונטו שניצחה 92:102 את וושינגטון השלימה 2:4 בסדרה. זאת בהנהגת שני הכוכבים קייל לאורי (24 נק') ודמאר דרוזן (16). דרוזן התייחס לאחר המשחק לשיתוף הפעולה עם לאורי ואמר: "אני חושב שהדינמיקה בינינו נהדרת. יכול להיות ערב שבוא הוא יתן משחק גדול ויכול להיות שיהיה ערב שבו אני אהייה יותר טוב. יכול להיות גם משחק שבו שנינו נספק את הסחורה. אני חושב שיש לנו כלים להגיע יותר רחוק מאשר בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully