וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנה כפתה משחק שביעי על קליבלנד, יוטה וטורונטו עלו לסיבוב הבא

הפייסרס מחצו את הקאבס 87:121 בזכות טריפל דאבל של ויקטור אולדיפו (28 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) והשוו ל-3:3. הראפטורס ניצחו את וושינגטון 92:102 והשלימו 2:4 בסדרה. גם יוטה השלימה 2:4 על אוקלומה סיטי

ויקטור אולדיפו, שחקן אינדיאנה. רויטרס
ויקטור אולדיפו מטביע את קליבלנד/רויטרס

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (שבת) עם שלושה משחקים: אינדיאנה הביכה את קליבלנד והשוותה את הסדרה ל-3:3. טורונטו העפילה לחצי גמר המזרח לאחר שגברה על וושינגטון. יוטה בחצי הגמר באזור המערבי לאחר שהשלימה 2:4 משלה על אוקלהומה סיטי המאכזבת. זאת בזכות עוד משחק שיא של הרוקי דונובן מיטשל שממשיך לנפץ שיאי פלייאוף.

וושינגטון - טורונטו 102:92 (טורונטו השלימה ניצחון 2:4 בסדרה)

*המספר הנוסף: זהו הפעם השלישי ברציפות בה הראפטורס מעפילים לחצי גמר המזרח

טורונטו עשתה את העבודה עם ניצחון חוץ ששלח אותה לסיבוב הבא. מבחינת וושינגטון זהו הפסד הבית הראשון בפלייאוף בשנתיים האחרונות. וושינגטון הייתה במשחק במשך שלושה רבעים ובסיומם הובילה 73:78. אבל אז, הקבוצה הקנדית היממה את הוויזארדס עם רבע רביעי נהדר של 29:14 שהעניק לה את הניצחון המיוחל ואת הכרטיס לסיבוב הפלייאוף הבא. קייל לאורי הוביל את קלעי טורונטו עם 24 נקודות ודמאר דרוזן הוסיף 16 משלו. 32 של בראדי ביל ו-23 של ג'ון וול לא עזרו לוושינגטון.

קייל לאורי, טורונטו, בראדלי ביל וושינגטון,. רויטרס
הקנדים שוב עברו את הסיבוב הראשון. קייל לאורי מול בראדלי ביל/רויטרס

אינדיאנה - קליבלנד 87:121 (אינדיאנה השוותה ל-3:3 בסדרה)

המספר הנוסף: זוהי הפעם הראשונה שבה לברון ג'יימס יעלה למשחק בו הוא עלול להיות מודח כבר בסיבוב הראשון בפלייאוף

אינדיאנה מחצה את הקאבס ב-34 הפרש וכפתה משחק שביעי ומכריע בסדרה. זאת בהנהגתו של ויקטור אולדיפו שקבע הלילה את הטריפל דאבל הראשון שלו במשחקי הפלייאוף. אולדיפו סיים עם 28 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. בתחילת המשחק הקאבס עוד הובילו 17:22, אבל הפייסרס הגיבו בריצת 2:12 ולא הביטו שוב לאחור. ואם לא די לצרוך של קליבלנד קווין לאב נפגע במרפק במהלך הרבע השני וחומרת הפציעה עדיין לא ידועה. פרט לאולדיפו, דומנטאס סאבוניס היה נהדר בשורות אינדיאנה וניפק ערב של 19 נקודות ב-9 מ-11 מהשדה. מנגד, לברון ג'יימס היה היחיד שהופיע למשחק בשורות הקאבס עם 22 נקודות אבל באחוזים לא טובים (7 מ-16).

דונובן מיטשל, יוטה. רויטרס
פשוט ענק. דונובן מיטשל/רויטרס

יוטה - אוקלומה סיטי 91:96 (יוטה השלימה 2:4 בסדרה)

המספר הנוסף: דונובן מיטשל הצטרף לקארים עבדול ג'אבר כרוקי הראשון שקולע 20 נקודות ויותר ב-6 ההופעות הראשונות של בפלייאוף

הג'אז השלימו את העבודה מול אוקלהומה סיטי המאכזבת והשיגו ניצחון בסדרה. המשחק הלילה היה צמוד לכל אורכו, אבל הקבוצה הביתית, כמו בכל הסדרה כולה, הייתה חדה יותר והשיגה בצדק את הניצחון. למעשה המשחק היה מעין דו קרב בין דונובן מיטשל כשרוקי מנפק משחק פלייאוף אדיר של 38 נקודות ב-14 מ-26 מהשדה. מנגד, ראסל ווסטברוק להט עם 46 נקודות משלו בתוספת 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל גם הוא לא הצליח למנוע את המפלה הגדולה של הת'אנדר העונה. כעת מצפה ליוטה בסיבוב הבא מפגש מול יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully