וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "החילוף בין חנן ממן לגילי ורמוט? עשינו את הדבר הנכון"

27.4.2018 / 7:48

בעלי הפועל חיפה פרגן לקשר: "עובר ארבעה וחמישה שחקנים באימון". הקשר לפני מכבי תל אביב: "אנחנו קבוצה מגוונת, שיודעת להניע כדור ולשלוט במשחק". במועדון אישרו: קלינגר רוצה את אורמוש, אך לא פוסלים אפשרות שגנסארי ימשיך

צילום מסך

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. במועדון מנסים להכשיר את ראדו גנסארי הפצוע, שעדיין לא חזר לאימונים מלאים. "אם גנסארי לא יהיה כשיר במאת האחוזים, הוא לא יפתח בהרכב. באימון המסכם נדע בדיוק מה קורה איתו", אמרו בקבוצה.

לקראת המשחק המסקרן שוחח גילי ורמוט עם התקשורת. על השאלה מה ההבדל בין המשחק הראשון (3:0 למכבי תל אביב) למשחק השני (2:1 להפועל חיפה, אחרי מהפך של פלקושצ'נקו ומגרלישווילי), אמר: "במשחק השני ציפיתי מהצד, אבל המחצית הראשונה הייתה המשך למשחק הראשון ובשניה הדברים התהפכו. אני מרגיש טוב ומצפה מעצמי תמיד ליותר. אני נהנה כאן ומקווה להמשיך ככה. שני המשחקים האחרונים שלי? לא קרה דבר מסוים, פשוט נכנסתי למשחקים טוב. אני שמח בהפועל חיפה. אני עולה משוחרר למשחק, כמו שאני אוהב".

עוד בנושא

הפועל חיפה פנתה למירקו אורמוש. ראדו גנסארי מסרב לנהל מו"מ
אחרי ההתעניינות מקרית שמונה ומכבי חיפה: כץ ייפגש עם מלול

שחקן הפועל חיפה גילי ורמוט. ברני ארדוב
מהלך משתלם? ורמוט/ברני ארדוב

"במשחקים האחרונים הפועל חיפה הראתה שהיא מגוונת", אמר הקשר. "חוץ מיציאה למתפרצות וחזרה לעמדות הראינו שאנחנו יודעים להניע כדור ולשלוט במשחק. נגד בית"ר הצגנו דומיננטיות מוחלטת. יש לנו את היכולת לעשות גם את זה וגם את זה". יואב כץ אמר על ורמוט: "רק השבוע באימון, הוא עבר ארבעה או חמישה שחקנים. מה שהוא עושה זה לא ייאמן". על השאלה האם עשה מהלך נכון כשצירף את ורמוט על חשבון חנן ממן אמר: "החילוף בניהם? בוודאות, עשינו את הדבר הנכון". מאוחר יותר הסבירו במועדון: "החלפנו שחקן שמאוד רוצה להיות כאן, ורעב להצליח, בשחקן שלא רוצה להיות כאן. ממן לא היה מצליח אם היה נשאר בהפועל חיפה".

במועדון אישרו אתמול כי ניר קלינגר רוצה את מירקו אורמוש, אך טענו כי לא הגישו לו הצעה רשמית. כזכור, המטרה של המועדון היא לבדוק אופציות אחרות למקרה שראדו גנסארי, שלא מוכן לנהל משא ומתן בינתיים, יעזוב. במועדון הבהירו כי הם לא פוסלים אפשרות שהמולדבי ימשיך. במקביל, במועדון מנסים לשכנע את דור מלול להמתין עם ההצעות מקבוצות אחרות עד שיקבל את ההצעה מכץ.

הבלם גבריאל תמאש קיבל היום מנוחה ולא התאמן. במועדון טוענים כי מדובר במנוחה יזומה וכי הוא יהיה כשיר למשחק ויפתח בהרכב. קלינגר עדיין לא החליט האם לשתף את אלון תורג'מן ורסמוס סויסטדט, שסוחבים ארבעה ושמונה צהובים. צהוב במשחק נגד מכבי תל אביב, כידוע, יגרום להם להיעדר מגמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully