וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון מבהירים: החזרת גלן רייס לא עומדת על הפרק

27.4.2018 / 8:18

הסגולים רשמו ארבעה הפסדים ברציפות, איבדו את ראשות הטבלה, אך הודיעו כי הסגל מבחינתם סגור. ג'ורדן המילטון: "אין סיבה להכנס לפאניקה, ברגע שכולם יכירו אותי, תהיה לנו קבוצה טובה מאוד"

one

אחרי למעלה מסיבוב במקום הראשון בטבלה, הפועל חולון ירדה אמש (חמישי) למקום השלישי בעקבות הפסד רביעי ברציפות בליגה 86:82 למכבי תל אביב. הסגולים רשמו מחצית ראשונה טובה מאוד, בראשות ג'ורדן המילטון, מחליפו של גלן רייס ג'וניור, שסיים עם 27 נקודות כולל 6 מ-10 מחוץ לקשת, אך ירדו למחצית רק ביתרון 2 נקודות, ובחצי השני רדפו אחרי הצהובים שלקחו את השליטה על המגרש. בסיום המשחק יכל טו הולוואי לנצח את ההתמודדות, אך החטיא שלשה קריטית.

עוד בנושא:

אחרי עוד מותחן: הפועל חולון הפסידה בביתה למכבי תל אביב
במכבי מופתעים: "פתאום פייר ג'קסון מראה אקסטרה מוטיבציה"

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
השניים הללו שוב ישחקו ביחד? אין סיכוי. רייס ופניני/קובי אליהו

למרות רצף ההפסדים, בחולון מתעקשים לא להכנס לפניקה, "עשינו היום צעד חיובי", אמר בסיום המשחק המאמן דן שמיר, "היינו שמחים שהתהליך הזה היה קצר בהרבה, אבל נגזר עלינו שהוא יהיה ארוך יותר". מסביב לקבוצה מסתובבת חרושת שמועות בימים האחרונים כי תיתכן אפשרות שהסגולים יחזירו את רייס ג'וניור, ששוחרר אחרי שתקף את גיא פניני בחדר ההלבשה, אלא שבמועדון אמרו אמש כי אין סיכוי שיבצעו עוד שינוי בסגל, וכי הנושא כלל לא עומד על הפרק.

"שיחקנו מול קבוצה טובה, הם היו רעבים אחרי הפסד לירושלים, וברגעי ההכרעה הם קלעו כמה סלים יפים, אנחנו החטאנו כמה זריקות די קלות, וזה הכריע את המשחק", סיכם ג'ורדן המילטון את ההתמודדות, "אין סיבה להכנס לפניקה, יש עוד שבעה משחקים, ואז הפלייאוף, אז אנחנו צריכים ללכת לעבוד ולהתכונן למשחק הבא".

על תחילת דרכו במועדון אמר השחקן שהגיע מאושאק ספורטיף: "אני יודע למה הביאו אותי, ואני הולך לעשות את זה ולעזור לקבוצה ככל שאני יכול כדי לנצח. יש לנו קבוצה טובה, ועדיין לא שיחקנו כדורסל טוב. ברגע שהדברים יתחילו להתחבר, הכל יהיה בסדר. אפילו לא היה לי שבוע מלא של אימונים, ברגע שכולם יכירו אותי, אז תהיה לנו קבוצה טובה מאוד בסיום העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully