וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן פרימו תקבל מענק בגובה 20 אלף שקל: "החלום? מדליה אולימפית"

26.4.2018 / 18:49

הג'ודוקא בת ה-18 חוגגת מדליית ארד מפתיעה באליפות אירופה: "רציתי זהב, אבל זה גם טוב". טל פליקר: "בחיים לא התחריתי מול קהל כזה". בעקבות האסון בערבה: התחרויות מחר ייפתחו בדקת דומייה

ג'ודוקא ישראלית גפן פרימו עם מאמנה שני הרשקו. ברני ארדוב
שאפו. גפן פרימו/ברני ארדוב

כוכבת חדשה בג'ודו הישראלי: גפן פרימו החלה את היום (חמישי) בתור ג'ודוקא צעירה ואנונימית, אבל סיימה אותו עם חיוך גדול על הפנים ועם מעמד חדש לגמרי: זוכת מדליית ארד באליפות אירופה. הישראלית בת ה-18, שמתמודדת בקטגוריית המשקל של עד 52 ק"ג, עשתה זאת מבית הניחומים שם רשמה שני ניצחונות, כולל ניצחון על אירם קורקמאז הטורקיה המבטיחה. זמן קצר לאחר מכן, המשלחת הישראלית חתמה יום מוצלח במיוחד כשגם טל פליקר זכה במדליית ארד מבית הניחומים.

בעקבות הזכייה, יקבלו פרימו ופליקר מענק בגובה 20 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

אבל עם כל הכבוד ליום המוצלח בספורט, זה הוא יום אבל של ממש בישראלי בעקבות האסון הכבד ומותם הטראגי של תשעה נערים ונערות שנסחפו בשיטפון בערב. בעקבות זאת, בהחלטה משותפת של השרה רגב, מריו וייזר ומשה פונטי, תחרויות אליפות אירופה בג'ודו ייפתחו מחר בדקת דומייה לזכרם של הנספים באסון השטפונות בדרום.

השרה רגב מסרה: "אנו מרכינים ראש וכואבים את האובדן הקשה של הנערות והנערים - מיטב בנותינו ובנינו שנספו באסון הכבד. מדינת ישראל כואבת היום. חשבתי שנכון לפתוח את יום התחרויות השני בדקה דומייה ואני מודה לנשיא איגוד הג'ודו העולמי שבחר אף הוא לכבד את הנערות והנערים".

ג'ודוקא ישראלי טל פליקר. ברני ארדוב
גם הוא חגג. פליקר/ברני ארדוב

טל פליקר אמר לאחר הזכייה בארד: "התחלתי את היום והרגשתי טוב. עשיתי את ההכנה הכי טובה בארץ. לא הרגשתי לבד לשנייה. בחיים לא התחריתי עם קהל ואווירה כזו. פשוט התנפלתי על היריב שלי ונפלתי מרוב שרציתי לנצח אותו".

מאמנו אורן סמדג'ה: "עשינו הכנה מדהימה. לקחנו בחשבון את כל התרחישים. כל מיני דברים התחברו לנו היום.

עוד באותו נושא

אליפות אירופה בג'ודו: טל פליקר וגפן פרימו זכו במדלית ארד

לכתבה המלאה
גפן פרימו. ברני ארדוב
יומה הגדול. גפן פרימו חוגגת עם המדליה/ברני ארדוב

"קיוויתי שזה יגיע. רציתי זהב אבל ארד זה גם טוב", אמרה פרימו לאחר הזכייה במדליה. "אני ממש מאושרת. היה מבאס להפסיד ברבע הגמר אבל הבנתי או שזה ללכת על הארד בכל הכוח או כלום, אז בחרתי ללכת על הארד. היה מדהים לשמוע את הקהל, הוא הכניס אותי לטירוף. שום דבר לא בטוח אבל אמשיך להשקיע גם לעתיד של הקריירה שלי. מה החלום? מדליה אולימפית ובצבע הנכון".

מאמנה שני הרשקו הוסיף: "כל מה שאגיד רק יהרוס את ההופעה שלה. היה לה יום לא פשוט. האווירה בישראל מורגשת, עם קהל מדהים שמייצר משהו שונה. גפן מדהימה. יש לנו 3 ספורטאיות חזקות במשקל הזה. הניצחון שלה הוא דבר אדיר ופנומנלי, היא הכי צעירה שעשתה את זה. לגפן יש המון איכותיות. היא צעירה. היא לא תמלא את החלל של ירדן גרבי כי אף אחת לא תעשה את זה. מה שכן, היא מסוגלת לייצר מקום חדש לעצמה ולהיות גפן פרימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully