וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה הופך להיות נכה רגשית": פרק 5 בסדרה תלויים

"אתה קם לכלום. ורב עם האישה". "עבדו עליי לאורך כל הדרך". "אתה הולך עם אנשים שלא צריך להיות איתם". "הסטיגמה של הבגידות כל הזמן מלווה אותך". הריק של סיום הקריירה מפרק להרבה ספורטאים את הבית והמשפחה. פרק 5 של תלויים על השבר האישי

צילום מסך

אופיר סער ועמית גולדשטיין יצאו לבדוק מה קורה לספורטאים ביום שאחרי הפרישה דרך סיפורי הקריירה. איך מתמודדים עם הירידה במעמד, ההכנסות שנפגעו, הדיכאונות והלחצים מבית ואיך הופך הספורטאי המפורסם מאדם פעיל ומוכר לאדם שפתאום צריך לחפש תעסוקה ושכר. לאדם באמצע החיים צריך להתחיל הכול מחדש.

הסדרה 'תלויים' מנסה לשרטט לכם את התופעה על שלל מרכיביה השונים והמשונים. אלו שהתרסקו ואלו שהתכוננו ליום שאחרי. בפרק הראשון נגענו בהלם של הפרישה עצמה והימים הרעים שבאו אחריה כתוצאה מהריקנות שליוותה אותם. בפרק השני טיפלנו בכסף שאזל ללא מעט ספורטאים כתוצאה מהחלטות שגויות בעקבות אותו תהום רגשי וחוסר מוכנות לעולם שחיכה להם אחרי הקריירה. בפרק השלישי הרחבנו על הריגושים שנועדו למלל את החלל שנפער, כמו הימורים ס מים ועוד, מה שגרם ללא מעט מהם להתפרק טוטאלית במהלך הקריירה ואחריה. ובפרק הרביעי נגענו בזיכרונות הילדות שלא מרפים ומלווים אותם עד היום.

בפרק החמישי שלפניכם אנחנו מגיעים לאחת הנקודות הכי כאובות בתופעה: התפרקת המשפחה אחרי שהקריירה נגמרת. איך הצרות החדשות משפיעות על הבית ואיך החיים החדשים משנים גם את התא הכי קרוב אליך.

לפרקים הקודמים בסדרה:

פרק 1 של 'תלויים': ההלם הראשוני: "אם לא הבת, הייתי עושה משהו לעצמי"
פרק 2 של 'תלויים': ההתרסקות הכלכלית: "בסוף גם 100 מיליון נגמר"
פרק 3 של 'תלויים': מחפשים ריגושים: "אחד מוציא על זונות, אחד על הימורים"
פרק 4 של 'תלויים': זיכרונות הילדות: "לא היה לנו מה לאכול. הלכתי רעב לאימון"

  • עוד באותו נושא:
  • תלויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully