וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסוף גם 100 מיליון נגמר": הפרק השני של הסדרה "תלויים"

"רציתי לשים מסכה כשעבדתי בתברואה", "מיליון שקל הלך לי ביום", "היו לי 7 דירות בלי משכנתא, הפסדתי המון כסף". פרק 2 בסדרה 'תלויים' נוגע בחלק הקשה של סוף הקריירה: ההתרסקות הכלכלית. העקיצות, הנוכלים, ההון שאבד והעבודה המשפילה שאתה חייב לקחת

מערכת וואלה! ספורט

תנסו לדמיין שמחר בבוקר הבוס או הרופא, במקרה הגרוע, מגיע אליכם ואומר לכם: "זהו, זה נגמר". כל מה שידעתם, כל מה שליווה אתכם כמעט כל החיים וכל מה שהגדיר אתכם עד היום, פתאום ביום אחד מסתיים.

את ההלם הזה חווה כל ספורטאי, גם אם מדובר בכאלה שלרוע מזלם פרשו בשנות ה-20 לחייהם וגם כאלה שהצליחו למשוך את הקריירה עד לגיל 40. הקריירה נגמרת, ההלם מתחיל. מה עושים פתאום? איך ממלאים את החלל? איך שומרים על אותה רמת חיים? איך מתמודדים עם כל הסכנות?

צפו בפרק הראשון של "תלויים"

אופיר סער ועמית גולדשטיין יצאו לבדוק מה קורה לספורטאים ביום שאחרי הפרישה דרך סיפורי הקריירה. איך מתמודדים עם הירידה במעמד, ההכנסות שנפגעו, הדיכאונות והלחצים מבית ואיך הופך הספורטאי המפורסם מאדם פעיל ומוכר לאדם שפתאום צריך לחפש תעסוקה ושכר. לאדם שבגיל 40 צריך להתחיל הכול מחדש.

הסדרה 'תלויים' תנסה לשרטט לכם את התופעה על שלל מרכיביה. הפרק השני עוסק בכסף שנגמר. חלק נכבד מהספורטאים שהרוויחו סכומי עתק מגיעים למצב בו לא נשאר להם יותר מדי כתוצאה מקבלת החלטות שגויה וחוסר יכולת להתמודד עם התהום המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • תלויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully