וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו יצטרף למכבי תל אביב ביום ראשון: "היינו חייבים שינוי"

26.4.2018 / 10:26

הצהובים יצרו קשר עם הגארד לפני כשבוע, והוא ישוב לקדנציה שלישית: "הצוות מאוד אוהב את היכולת שלו, מאמינים שהוא ישפר את הקבוצה". בשל המשבר המקצועי: רגב פנאן נאם בפני השחקנים

one

"היינו חייבים שינוי", כך הודו גורמים במכבי תל אביב לאחר חתימתו של ג'רמי פארגו, שישוב לקדנציה שלישית בקבוצה. הצהובים יצרו לפני כשבוע קשר עם הגארד בן ה-32 (1.88 מטר), והוא צפוי להגיע לישראל ולהצטרף לאימונים ביום ראשון. "היה חשוב לנו לחזק את עמדת הרכז. היו לנו פציעות, כך שאנחנו לא רוצים לשחרר שום שחקן. מי שישחק הכי טוב יהיה על המגרש". אחד השיקולים להחתמתו של פארגו היה העובדה שהוא מכיר היטב את המערכת ולא יזדקק לזמן התאקלמות בישראל, אחרי ששיחק בקבוצה בעונת 1010/11 ובעונת 2014/15. אגב, מכבי תל אביב שבה והדגישה כי החתמת פארגו לא אמורה להביא לשחרור של אף שחקן מהסגל.

"הצוות המקצועי מאוד אוהב את היכולת שלו, היו לנו כמה אופציות, אבל החלטנו לבסוף ללכת עליו", מספרים במכבי, "ג'רמי הוא שחקן טוב, והציג מספרים טובים מאוד בסין, שם הוא הרוויח סכומים יפים. הוא יכול לעזור לנו ואף אחד במכבי לא מאמין שהוא שחקן שהיכולת הטובה שלו מאחוריו". אגב, בזמן שמכבי תל אביב ניסתה לצרף אותו פארגו החזיק בשתי הצעות נוספות - מפורטו ריקו ומסין. לפני מספר שבועות אף נעשתה אליו פנייה מהפועל תל אביב, אולם עלותו הייתה גבוהה מדי עבור האדומים.

עוד בנושא

ג'רמי פארגו חתם במכבי תל אביב: "אין כוונה לשחרר אף אחד"
הפועל תל אביב זועמת על דרישות המשטרה לקראת הפועל חולון
קטש מודאג: "לא מגיעים מול קבוצות אחרות כמו נגד מכבי תל אביב"

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
באיזה כושר הוא מגיע? פארגו/אדריאן הרבשטיין

ומה לגבי כושרו של השחקן? "ג'רמי הוא שחקן טוב, והציג מספרים טובים מאוד בסין, שם הוא הרוויח סכומים יפים", אמרו בקבוצה, "הוא יכול לעזור לנו ואף אחד במכבי לא מאמין שהוא שחקן שהיכולת הטובה שלו מאחוריו. אנחנו מאמנים שהוא ישפר את הקבוצה, ובשיחות בינינו לא היו שום משקעים".

במקביל לשיפור בסגל, בקבוצה עמלים גם על שיפור הפן המנטלי במקביל. בתחילת האימון אתמול, המסכם לקראת הפועל חולון, מאמן הכושר רגב פנאן נשא נאום בפני השחקנים: "הנקודה העיקרית הייתה שאני מאמין בהם ואנחנו לא יכולים להמשיך לאכזב כל כך הרבה אנשים, ובעיקר את עצמנו", סיפר פנאן. "שאנחנו נותנים לכולם לבוא ולשחק יותר חזק מאיתנו רק כי אנחנו לא רוצים מספיק. שהמועדון הביא אותנו לפה כי האמינו שאנחנו יכולים להיות יותר מסתם אנשים ושחקנים טובים ושאנחנו צריכים לבוא כל ערב ולהראות כמה אנחנו טובים".

פנאן הוסיף: "עשינו את זה בתחילת העונה לא מעט פעמים מול הקבוצות הכי טובות באירופה עם אותם שחקנים, אותם מאמנים, אותו אפסנאי ואותו מנהל. אנחנו משחקים מול כל העולם ולא מול חמישה שחקנים ואנחנו צריכים למצוא בחזרה את הרעב והתשוקה למשחק. יש ילדים שבאים פעם ראשונה לראות את מכבי ואז הם באים ורואים אותנו מפסידים לקבוצות עם רבע תקציב משלנו ואנחנו חייבים את זה לעצמנו, למשפחות שלנו ולמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully