וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב זועמת על דרישות המשטרה לקראת הפועל חולון

26.4.2018 / 9:43

המשטרה דרשה להציב 75 שוטרים למשחק ביום ראשון, 26 שוטרים יותר מהמפגש הקודם בין הקבוצות והאדומים פנו לשרה רגב ולשר לבטחון פנים: "האם כספה של הפועל תל אביב הוא הפקר?"

one

הפועל תל אביב שלחה הבוקר (חמישי) מכתב לשרדת הספורט מירי רגב, השר לבטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, מנכ"ל המועצה להסדר הימורים בספורט ויו"ר מנהלת ליגת העל בבקשה לפעול להפחתת מספר השוטרים שדורשת משטרת ישראל להציב למשחק הליגה של האדומים ביום ראשון הקרוב נגד הפועל חולון.

על פי הודעת האדומים, בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי הקבוצה לנציגי המשטרה דרשה המשטרה להציב 75 שוטרים בתשלום במשחקים, בעלות של 650 שקלים לשוטר, לעומת 49 שוטרים שנדרשו למשחק הליגה הראשון בין הקבוצות בדרייב אין, תוספת של 17 אלף שקלים לעלויות האבטחה. עוד מציינת הקבוצה שבמשחק החוץ בחולון הוצבו 45 שוטרים, כמו גם במשחק הבית של חולון נגד הפועל ירושלים.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"לא ייתכן שבמשחק בין אותן שתי קבוצות ובאולם קטן יותר - כמות השוטרים תגדל בצורה משמעותית ולא הגיונית. האם יש הבדל בין דרישות משטרת ישראל בחולון, בתל אביב ובירושלים? האם כספה של הפועל תל אביב הוא הפקר? במהלך הפגישה שנערכה עם אנשי המשטרה, לא הוצגה בפנינו שום סיבה הגיונית לכמות השוטרים הזו ולתחושתנו המשטרה מנצלת את כוחה כמונופול על מנת להציב דרישות שאינן הגיוניות מבלי שיש ביכולתנו להתגונן בפניהן. אנו מצפים מכל הנוגעים בדבר להתערב על מנת להוריד את כמות השוטרים במשחק הקרוב. כמו כן, אנו מבהירים שאין בכוונתנו לחתום על טופס הזמנה ל-75 שוטרים בתשלום", לשון המכתב שהועבר.

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד לנטען, למשחק הנוכחי נדרשה כמות שוטרים פחותה מהכמות שהופעלה במשחק בין שתי הקבוצות בהיכל שלמה בתאריך 8.10.17. הערכות המשטרה לכל אירוע ספורט, כמו גם למשחק הנוכחי, מתבצעת על בסיס קיום הערכת מצב ובהסתמך על ניסיון העבר, ניסיון מבצעי, מידע מודיעיני, ניתוח גורמי הסביבה ועוד.
תכלית הערכות המשטרה נועדה להבטיח את הסדר הציבורי ואת שלומם וביטחונם של קהל האוהדים שמגיע להיכל.
בהערכת המצב שהתקיימה השתתפו נציגי הקבוצה המארחת והוצגו בפניהם הדרישות המבצעיות שנועדו להבטיח מטרות אלו".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה להודעת המשטרה: "אנו שמחים על התגובה שנמסרה ממשטרת מחוז ת"א. ברגעים אלה שלחנו טופס הזמנת שוטרים לאירוע, בהתאם למשחק שנערך בחודש אוקטובר 2017 בהיכל קבוצת שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully