וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מודאג: "לא מגיעים מול קבוצות אחרות כמו נגד מכבי תל אביב"

26.4.2018 / 8:10

הפועל ירושלים השיגה ניצחון דחוק על נועלת הטבלה מכבי חיפה, מאמנה יודע שהיא מסוגלת ליותר: "צריכים לבוא מוכנים יותר מנטלית". גם דייסון הודה: "לא הייתה לנו אנרגיה כמו במשחק הקודם"

one

דווקא אחרי שהשיגה את ניצחונה הראשונה העונה נגד מכבי תל אביב, הפועל ירושלים התקשתה מאוד מול נועלת הטבלה מכבי חיםה, ולבסוף גירדה ניצחון 68:71. עודד קטשהעיר לשחקניו במהלך המשחק על חוסר הדריכות שלהם, לאחר שהזהיר מכך עוד לפני שריקת הפתיחה. קטש עצמו יכם: "הייתה עייפות, היינו צריכים לבוא מנטלית מוכנים וחזקים שלנו למשחק. מבחינת מוכנות אני יותר רגוע מאיך שהשחקנים שלנו מגיעים ספציפית למכבי תל אביב מאשר למשחק מול קבוצות אחרות. זה מה שאנחנו צריכים ללמוד. ליאור אליהו רק חזר מפציעה, והאוול פצוע. יש לנו ביום שבת עוד משחק קשה".

ג'רום דייסון קלע 21 נקודות והיה אחראי לשני מהלכים שעשו את ההבדל. "הם באו עם הרבה אנרגיה ורוח לחימה לצאת מהמקום האחרון", אמר דייסון. "אנחנו לא באנו עם הרבה אנרגיה בהתחלה כמו בפעם שעברה, ובמחצית השנייה העלינו את הרמה. המאמן רואה מה קורה במשחק ומשנה את הדברים בהתאם. הוא מאוד עוזר לנו בשינויים שהוא עושה תוך כדי המשחק, הוא שם את השחקנים במקום הנכון כדי לקלוע".

בר טימור הוסיף: "אנחנו שמחים על הניצחון למרות שהדרך לא הייתה כל כך טובה. קצת רדפנו אחריהם ברבע האחרון אבל אני שמח שהצלחנו לחזור, להפוך ולצאת עם ניצחון חשוב. יש לנו שבוע ארוך ואנחנו רוצים לסיים אותו בטעם מתוק".
בתוך כך, איגור מאיור עבר ניתוח בכתפו לאחר שנפגע באימון לפני כשבועיים. השחקן צפוי להיות כשיר רק בפתיחת העונה הבאה.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה הפסידה בבית 71:68 להפועל ירושלים
ג'רמי פארגו חתם במכבי תל אביב: "אין כוונה לשחרר אף אחד"
צ'אבי פסקוואל מהלל: "סרחיו יול אחד השחקנים הטובים בעולם"

בר טימור, שחקן הפועל ירושלים,. אדריאן הרבשטיין
"רוצים לסיים את השבוע בטעם מתוק". טימור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully