וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פסקוואל מהלל: "סרחיו יול אחד השחקנים הטובים בעולם"

מאמן פנאתינייקוס שיבח את כוכב ריאל מדריד, ששב לפרקט, והעלה את הבלאנקוס ליתרון 1:2 בסדרה. פבלו לאסו: "הוא השחקן הטוב באירופה". יול: "זו היתה דרך ארוכה, שמח מאוד". נשיא פאו זועם

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
היה שווה לחכות. יול/GettyImages

עונה שלמה חיכתה ריאל מדריד לשובו של סרחיו יול, וכנראה שהיה שווה לחכות. הכוכב הגדול רשם אמש (רביעי) את הופעת הבכורה שלו ביורוליג, ובמשך שלושה רבעים וחצי נראה כפי שניתן היה לצפות: חלוד. יול החטיא את כל הזריקות שלקח, עד ג'אמפ מוצלח אחד, 5:30 דקות לסיום המשחק השלישי בסדרת ההצלבה מול פנאתינייקוס. לאחר מכן הגיעו שתי שלשות טיפוסיות, ובסך הכל, סיים עם שמונה נקודות - כולן במאני טיים, כולן סייעו לבלאנקוס לנצח 74:81, לעלות ל-1:2 בסדרה, ולהתקרב מרחק 40 דקות מהפיינל פור.

"אני חושב שהוא השחקן הטוב באירופה, ומה שהוא מביא לקבוצה שלנו זה מדהים", התמוגג פבלו לאסו בסיום. "הוא החטיא זריקות קלות בהתחלה, אבל לאחר מכן קלע 8 ברציפות. זה יום נפלא עבור מדריד. זה הרגיש כאילו הקאמבק של סרחיו היה חשוב מהמשחק. הוא עבד, והעבודה שלו השתלמה. הוא שחקן מיוחד".

אפילו המאמן המפסיד לא נותר אדיש. "כולנו יודעים כמה טוב הוא", אמר צ'אבי פסקוואל. "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא גילה איכויות כבר במשחקו הראשון והכריע עם שתי שלשות רצופות ברבע האחרון".

חתן השמחה עצמו סיכם: "אני שמח מאוד לחזור, שמחתי מאוד לראות את אהבת הקהל. עבדתי קשה במשך השמונה וחצי חודשים הללו. זו היתה דרך ארוכה, אבל השגנו ניצחון חשוב. ביום שישי מצפה לנו מלחמה נוספת, ניתן הכל כדי לעלות לפיינל פור".

חלק מההצגה בסיום גנב כהרגלו נשיא פנאתינייקוס, מאנוס פפאדופולוס, שזעם על השיפוט ואמר: "היו החלטות מוזרות במצבים מאוד ברורים בסיום. אני לא יודע אם יש סיבה לשחק במשחק הבא אם הכל קבוע מראש".

עוד בנושא:

יורוליג: סרחיו יול חזר בניצחון ריאל מדריד, חימקי צימקה ל-2:1 מול צסק"א מוסקבה
חמישי ביורוליג: ז'לגיריס קובנה ופנרבחצ'ה ינסו לעלות לפיינל פור

שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. GettyImages
הטוב באירופה, מהטובים בעולם? יול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully