וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תציע לאיתמר ניצן חוזה ארוך טווח. השוער בודק גם אופציה בחו"ל

26.4.2018 / 10:23

שוער קרית שמונה חושב על התחנה הבאה שלו. פתח תקוה רוצה אותו במקום גיגי, שהחליט לעזוב. נציגיו בודקים אפשרות לשדכו לאנורתוזיס במקום הרוש, או להעבירו ליוון. לוזון שוחח עם מימר באימון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כבר לפני מספר שבועות גיששה מכבי פתח תקוה אצל איתמר ניצן, וכעת מתברר כי שוער קרית שמונה שהחליט לעזוב את הקבוצה מתלבט בין האופציה הישראלית לבין מעבר לחו"ל. הבוקר התברר כי סוכניו של ניצן, האחים קצב, בודקים עבורו אפשרויות גם מעבר לים. אחת האפשרויות שעלתה היא לשדך את השוער לאנורתוזיס של רוני לוי במידה ואריאל הרוש יעזוב. אפשרות נוספת: מעבר לפנאתנייקוס היוונית שרוני לוי הוזכר כמועמד לעבור אליה יחד עם אברם גרנט.

עוד בנושא

נציגת קאניוק: "מכבי פתח תקוה לא תוכל לקבל אותו בחינם"
מכבי פתח תקוה לא מימשה את האופציה על אורי מגבו

איתמר ניצן, שוער עירוני קרית שמונה,. סוכנות ג'יני
מתלבט. איתמר ניצן/סוכנות ג'יני

בפתח תקוה, כזכור, מחפשים שוער אחר בעקבות כוונת צחי גיגי לעזוב. השוער חזר לשחק אחרי תקופה בה ישב על הספסל, אבל במועדון קיבלו החלטה כי יוסי גינזבורג יהיה השוער השני בעונה הבאה ושוער נוסף יגיע בקיץ. כפי שפרסמנו, גידי קאניוק מועמד לחזור בקיץ לקבוצה במידה ולא יאריך חוזה במכבי תל אביב. יובל שבתאי, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, יקבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. האופציה על אורי מגבו לא תמומש.

אבי לוזון הגיע לאימונים השבוע ושוחח עם שרון מימר. השניים אמורים לקיים פגישה נוספת בה ינסו לסכם סופית את הישארותו בקבוצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully