וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגת קאניוק: "מכבי פתח תקוה לא תוכל לקבל אותו בחינם"

24.4.2018 / 13:23

במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה לפיה מעוניינים בקשר במידה ולא יאריך חוזה במכבי תל אביב, וקנין הגיבה: יש לו סעיף שחרור של מיליון יורו. לאור המעקב מבאזל: במועדון הבהירו שלא יתפשרו על מחירו של סולומון

צילום ועריכה: קובי אליהו

נציגת הקשר גידי קאניוק הגיבה היום (שלישי) על הידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט, לפיה במכבי פתח תקוה בוחנים אפשרות להחזיר את הקשר בעונה הבאה לקבוצה, זאת במידה ולא ימשיך במכבי תל אביב. כזכור, במועדון לא פסלו אפשרות שקאניוק, שמיוצג על ידי סוכני השחקנים ויקי ואסף וקנין, ישחק בעונה הבאה בקבוצה ומתכוונים להציע לו חוזה ארוך טווח אם מכבי תל אביב לא תממש את האופציה עליו.

"מכבי פתח תקוה לא תוכל לקבל את קאניוק בחינם, היא תצטרך לשלם עליו", מסרה ויקי וקנין בעקבות הידיעה. "סעיף השחרור מפחטקור טשקנט, עומד על מיליון יורו. אם מכבי תל אביב לא תממש את האופציה, פתח תקוה תצטרך להעביר את הכסף כדי שיחזור לשחק בארץ". האמירה הזאת יוצרת בעיה גם מבחינת המשך הליך הבוררות. כלומר, אם מכבי תל אביב תחליט לממש את האופציה מכבי פתח תקוה תתבע את השחקן ולא תסכים להגיע לפשרה, ואם לא - הוא ייאלץ לחזור לאוזבקיסטן ואז יתנהל משא ומתן עבורו". למרות הסכסוך המשפטי, בפתח תקוה לא פוסלים אפשרות שיחזור, אך לא מוכנים לשלם עבורו.

עוד בנושא
מכבי פתח תקוה: נציגים של באזל נחתו כדי לעקוב אחר מנור סולומון
דיווח בספרד: ג'ורדי קרויף מועמד לאימון אספניול
הפועל חיפה: אוהדים התעמתו בעקבות קללות לשיימן. חשש מעזיבת דור מלול

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"פתח תקוה תצטרך לשלם". קאניוק/ברני ארדוב

בנושא אחר: נציגי פ.צ באזל שעקבו אחר מנור סולומון מול מכבי חיפה עשויים להגיע פעם נוספת לישראל. ייתכן שסלומון יימכר עד הקיץ, אך במועדון הבהירו כי לא יתפשרו על מחירו. טרם נקבעה פגישה נוספת בין אבי לוזון לשרון מימר, שההערכה היא שיסגור את תנאיו בפגישה הבאה. מוחמד גדיר עשוי להגיע רק אם יתגבר על הפציעה לחלוטין עד הקיץ. במקביל, במועדון מנסים לצרף את סאן מנחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully