וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: אביחי ידין לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה

הפיצוץ החדש במתחם חודורוב הפתיע לא מעט אנשים. בהנהלת האדומים טענו שאחרי שכבר הושג סיכום, הקפטן "התחיל לעשות פוזות" והציב דרישות חדשות: "ההתנהלות שלו לא הייתה לרוחנו"

צילום וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 9:58)

אביחי ידין יעזוב את הפועל תל אביב בתום העונה. האדומים הוציאו היום הודעה בה נכתב: "לאחר שסוכם עם הקפטן אביחי ידין כי הוא ממשיך במועדון בעונה הבאה, בשבועיים האחרונים חלו התפתחויות וההתנהלות הייתה לא לרוחנו. עם כל הצער והכאב קיבלנו החלטה קשה ודרכנו נפרדות. אנו מודים לאביחי על כל מה שנתן עבור המועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך".

ידין בן ה-31 למעשה יסיים קדנציה שנייה בהפועל תל אביב, אחרי ששיחק בה בשנים 2008-2012 ו-2016-2018. בשש העונות שלו במדים האדומים הוא זכה באליפות ובשלושה גביעים, וגם ירד עם הקבוצה לליגה הלאומית ועלה איתה בחזרה לליגת העל.

עוד בנושא:

19:30, ספורט 5+ לייב: הפועל קטמון - הפועל תל אביב
פיצוץ בין הפועל תל אביב לאביחי ידין: "מכאן אין דרך חזרה"

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. מגד גוזני
עוזב את מתחם חודורוב. ידין/מגד גוזני

הפיצוץ אתמול הפתיע לא מעט אנשים, כולל בתוך המועדון, בגלל שרבים היו בטוחים שהקצוות נסגרו והצדדים הגיעו לסיכום. עד ההודעה של הפועל תל אביב עוד היו גורמים שניסו להביא להרגעת הרוחות ולפשרה, אבל הניסיונות הללו עלו בתוהו.

המו"מ בין ידין להפועל תל אביב התפוצץ לפני כמה שבועות בשל מחלוקות כספיות. הקפטן טען אז שההנהלה לא מוכנה שישחק בגלל שעל פי סעיף בהסכם, חוזהו יתחדש אוטומטית אם ישותף בלפחות 60 אחוז מהמשחקים. אחרי מו"מ של כמה ימים, יצא עשן לבן. בהפועל תל אביב טענו שידין קיצץ כ-10,000 דולר, בסביבת השחקן סיפרו שמדובר בסכום גדול יותר, אבל בסיכומו של עניין, האדומים הודיעו שהקשר הוותיק נשאר ואף פרסמו סרטון מושקע.

איך מהמצב הזה הדברים הגיעו לפיצוץ חדש? לאחר הסיכום הכספי נותרו כמה סעיפים קטנים בדרך לחתימה (לדוגמה נושא הרכב) והכל נראה עניין של זמן. אלא שבהפועל תל אביב טוענים שלפתע הקשר הגיע עם דרישות חדשות, שרק חלק מהן התקבלו בהבנה. "הוא התחיל לעשות פוזות", הגדירו זאת במועדון. הימים חלפו, החתימה לא יצאה לפועל והקרע העמיק, עד הפיצוץ אתמול. המאמן קובי רפואה אגב, לא התערב בעניין והשאיר אותו להנהלה.

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. קובי אליהו
הפיצוץ הפתיע לא מעט אנשים שהיו בטוחים שהכל סגור. ידין עם אחד הבעלים, איציק ניסנוב/קובי אליהו

בהפועל תל אביב היו שאמרו אתמול שהפרשה מעוררת חילוקי דעות בקרב הבעלים, ושכל אחד מהם "מושך לכיוון אחר", כאשר היו כאלו שמוכנים ללכת לקראת הקפטן.

בצד של ידין ניסו לשמור על איפוק בעיקר בגלל הרצון של השחקן לגשר על הפערים ולהישאר, ולא להפוך את הסיפור למלחמת גרסאות בתקשורת. שחקנים בהפועל תל אביב סיפרו שהקשר נראה עצבני ופגוע מההתפתחות אתמול, אך סירב להתייחס למתרחש סביבו.

סוכנו, רונן קצב, הסכים אמש להגיב לדברי זאב גרינברג בוואלה! ספורט ואמר: "גרינברג מדבר על התנהלות של 'הפועל החדשה', שחלק ממנה זה לשלוח שחקן לספסל בהחלטה לא מקצועית כדי שהאופציה שלו לא תיכנס לתוקף. זאת הפועל החדשה? אבל אני ארחיב בהמשך כדי שהכל יהיה ברור ומדויק. אביחי יעשה הכל כדי להישאר במועדון ואם בסוף הוא לא ימשיך, הוא יעזוב בראש מורם כקפטן דומיננטי שדאג להחזיר את הפועל למקום הראוי לה".

seperator

הפועל תל אביב הודיעה היום על תמיכהבמינויו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "מדובר באיש ניהול ברמה הגבוהה ביותר, שבא מעולם הכדורגל. אנו מאמינים שמר זוארץ יקבע סטנדרטים חדשים וייקדם את הכדורגל הישראלי, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה תדמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully