וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בודנהולצר עזב את אטלנטה, יאמן את ניו יורק ניקס?

ההוקס הודיעו על פרידה מהמאמן אחרי חמש שנים והוא נחשב לאחד המועמדים המובילים לקבוצה מהתפוח הגדול. הוביל את אטלנטה ארבע פעמים לפלייאוף, כולל פעם אחת לגמר המזרח

מייק בודנהולצר בימיו כמאמן אטלנטה הוקס. GettyImages
הגיע לכמה הישגים יפים מאוד בג'ורג'יה/GettyImages

אטלנטה הוקס הודיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) על פרידה מהמאמן מייק בודנהולצר אחרי חמש שנים. לא מדובר בהפתעה - המאמן בן ה-48 כבר קיבל היתר להתראיין למשרה בפיניקס סאנס לפני כמה שבועות - אבל הצעד הזה עשוי לקרב אותו לניו יורק ניקס.

בודנהולצר מונה למאמן אטלנטה בסוף מאי 2013. בחמש השנים שלו בג'ורג'יה הוא הוליך את ההוקס למאזן 197:213 בעונה הרגילה ו-22:17 בפלייאוף. אטלנטה למעשה עלתה לפלייאוף בכל אחת מארבע העונות הראשונות תחתיו וב-2015 גם הגיעה לגמר המזרח לראשונה מאז 1970. בעונה החולפת ההוקס עברו להליך של בנייה מחדש וסיימו במקום האחרון במזרח עם 58:24.

בודנהולצר הוזכר לאחרונה כמועמד המוביל לאמן את ניו יורק ניקס שנפרדה מג'ף הורנאסק. בין המועמדים לקבוצה מהתפוח הגדול נמצא גם דיוויד בלאט, אבל נראה שבודנהולצר- לשעבר עוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, זוכה לעדיפות על פניו. גם דייויד פיזדייל וג'רי סטקהאוס נחשבים למועמדים מובילים.

פיזדייל הפך הלילה גם למועמד לאטלנטה. ברשימה של ההוקס נמצאים גם כמה עוזרים מרחבי הליגה; סטיבן סיילס (שארלוט), נייט טיבטס (פורטלנד), דייויד ונטרפול (פורטלנד), אימה אודוקה (סן אנטוניו) וג'יימס בורגו (סן אנטוניו).

עוד בנושא:

שלשת ניצחון ללברון, קאמבק ענק לווסטברוק ו-OKC, יוסטון עלתה
לעשות את הבלתי אפשרי: מה עומד מאחורי ההצלחה המסחררת של יוטה?
ב-NBA מצדיעים וכבר נפרדים: וייד, פארקר וג'ינובילי מעבירים את הלפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully