וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "אם הגענו עד כאן, אז כמובן שאנחנו רוצים להעפיל לגמר"

החלוץ הישראלי של רד בול זלצבורג מוכן לחצי גמר הליגה האירופית מול מארסיי (ה', 22:05, ספורט 2). ארסנל תפגוש בחצי הגמר השני את אתלטיקו מדריד (22:05, אפיק 14). ארסן ונגר: "לא אני קבעתי את מועד ההודעה על העזיבה"

אתר רשמי

שני המשחקים הראשונים בחצי גמר הליגה האירופית ייערכו מחר (חמישי, 22:05): בצד ההודעה על העזיבה של ארסן ונגר ארסנל תארח את אתלטיקו מדריד ומארסיי תארח את רד בול זלצבורג של מונס דאבור

ארסנל - אתלטיקו מדריד

התותחנים מתייצבים למשחק על רקע ההודעה הדרמטית על עזיבתו של המנג'ר ארסן ונגר בתום העונה לאחר 23 שנה כבוס של ארסנל. בדרך למפגש מול הקולצ'ונרוס התגברו התותחנים, בין היתר, על מילאן וצסק"א מוסקבה והם רוצים להמשיך את הדהירה שלהם גם מול היריבה מבירת ספרד. הנריק מחיטריאן ומוחמד אלנני הפצועים ייעדרו. אתלטיקו, שנשרה לליגה האירופית אחרי הופעה כושלת בליגת האלופות, טיילה עד כה במפעל המשנה והביסה את לוקומוטיב מוסקבה 1:8 בסיכום שני המפגשים בדרך לחצי הגמר.
.
מי שסיפק כותרות במהלך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש היה ארסן ונגר. המנג'ר הצרפתי הכריז: "אני לא קבעתי את עיתוי העזיבה שלי. זו לא הייתה ההחלטה שלי. באמת שאני לא יודע מה אעשה ביום שאחרי. הגאווה שלי תמיד הייתה לתת את כל כולי עד היום האחרון שבו אני עובד במקום כלשהו". על לואיס אנריקה שנחשב לאחד המועמדים הבולטים להחליפו אמר ונגר: "אני מעריך אותו אבל אני לא רוצה להשפיע על זהות המחליף שלי".

עוד בנושא
קאסמירו חושף את סיפור חייו הקשה: "ישנתי ברחוב, רעבתי ללחם"
"פשוט תנו לו את כדור הזהב": עולם הכדורגל מצדיע למוחמד סלאח וליברפול
אוהד ליברפול נאבק על חייו, שני איטלקים נעצרו בחשד לניסיון רצח

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
לא רוצה להשפיע על זהות המחליף. ונגר/רויטרס

מארסיי - רד בול זלצבורג

הקבוצה מדרום צרפת תנסה לעשות צעד לעבר הופעה בגמר אירופי ראשון מאז 2004 אז הפסידה מארסיי לניוקאסל בגמר גביע אופ"א 2:0. מנגד, רד בול זלצבורג של מונס דאבור מתייצבת למשחק אחרי מהפך מדהים מול לאציו בדרך ל-5:6 בסיכום שני המשחקים. החלוץ הישראלי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אם כבר הגענו לשלב כזה, כמובן שאנחנו רוצים להיות בגמר. מצפה לנו מפגש מול יריבה מאוד קשה שהפכה להיות מסוכנת וטובה יותר בשבועות האחרונים".

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
מרחק שני משחקים מהגמר. דאבור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully