וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנהלת מגעים עם הרכז האמריקאי סי ג'יי ווטסון

24.4.2018 / 21:08

שרשרת ההפסדים עשתה את שלה, והצהובים רוצים לצרף שחקן נוסף לסגל מחשש שלא יזכו באליפות. ווטסון בן ה-34 הוא בעל עבר עשיר ב-NBA, ורק לפני חודשיים הצטרף לאושאק ספורטיף הטורקית

one

מכבי תל אביב מנהלת מגעים עם הרכז האמריקאי סי ג'יי ווטסון, כפי שנודע לוואלה! ספורט. הצהובים החליטו להגיב למשבר המקצועי שאחז בהם בתקופה האחרונה וחוששים ששוב לא יצליחו לזכות באליפות, וכתוצאה מכך ראשי המועדון החלו לדבר בימים האחרונים על האפשרות של צירוף שחקן נוסף לסגל. אחד המועמדים הוא ווטסון בן ה-34 (1.88 מטר) שהצטרף רק לפני חודשיים לאושאק ספורטיף הטורקית. בתקופה האחרונה יש שמועות לגבי בעיות כלכליות ועיכוב בתשלום המשכורות באושאק, מה שעשוי לעזור למכבי תל אביב להחתים את הגארד, למרות שהקבוצה עצמה הכחישה את הדיווחים הללו. בשבוע שעבר הגיע ג'ורדן המילטון להפועל חולון מאותה אושאק.

ווטסון הוא בעל עבר עשיר ב-NBA, לשם הגיע לראשונה ב-2008 אחרי ששיחק לפני כן בקולג' בטנסי, ברג'ינה האיטלקית, בפאוק סלוניקי וב-D ליג. קבוצתו הראשונה בליגה הטובה בעולם הייתה גולדן סטייט, וב-2010 עבר לשיקגו. בהמשך שיחק גם בברוקלין, אינדיאנה ואורלנדו, משם שוחרר בקיץ האחרון. לאורך הקריירה ב-NBA הוא העמיד ממוצעים של 7.2 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים ב-20.2 דקות למשחק, ב-600 משחקים בדיוק.

לפני חודשיים הוא חזר לאירופה והגיע כאמור לליגה הטורקית. בשבעה משחקים באושאק הוא תרם 12.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים, אבל פגע רק ב-22 אחוזים לשלוש (אף שבמהלך קריירת ה-NBA שלו עמד על 37 אחוזים).

עוד בנושא

הצהרות באות בצרורות: על מצבה הלא פשוט של מכבי תל אביב
במנהלת הליגה קבעו: מעוניינים בביטול החוק הרוסי
סרחיו יול קיבל אישור רפואי, יעמוד לרשות ריאל מול פנאתינייקוס

שחקן ברוקלין נטס סי. ג'יי. ווטסון. AP
בדרך ליד אליהו? סי ג'יי ווטסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully