וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול קיבל אישור רפואי, יעמוד לרשות ריאל מול פנאתינייקוס

יותר משמונה חודשים אחרי שנפצע בצורה קשה בברכו במדי נבחרת ספרד, כוכבה של ריאל מדריד, שנבחר ל-MVP בעונה שעברה ביורוליג, ירשום את הקאמבק שלו במשחק השלישי בסדרת רבע הגמר ברביעי

one

לפני יותר משמונה חודשים סרחיו יול נפצע בצורה קשה במשחק אימון שקיימה נבחרת ספרד מול בלגיה כהכנה ליורובאסקט. היום (שני) ב"אונדה סרו" הספרדי מדווחים שהרכז הנפלא של ריאל מדריד שמתאמן כבר תקופה ארוכה, קיבל אישור לחזור לשחק והוא יעמוד לרשותו של פאבלו לאסו במשחק השלישי בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס.

יול היה ה-MVP של העונה הסדירה של היורוליג בעוה שעברה וגם הוליך את הבלאנקוס לזכייה במפעל ב-2015. הרכז שהיה אמור להוביל גם את נבחרת ספרד ביורובאסקט, נתן אשתקד את עונתו הטובה בקריירה וסיים אותה עם ממוצעים של 16.8 נקודות ו-5.9 אסיסטים למשחק, עד שהפציעה קשה בברכו גרמה לו להיעדר לאורך כמעט כל העונה.

כזכור, ריאל הסתדרה גם בלי יול במשחק השני ואחרי תבוסה במשחק הראשון היא ניצחה את פאו באואקה הגועש במשחק השני והשוותה את הסדרה. כעת, אחרי שגנבו את הביתיות, הבלאנקוס יודעים ששמירה על הבית תעלה אותם לפיינל פור ועם סרחיו יול, גם אם לא בשיא כושרו, זו משימה אפשרית בהחלט.

ניק קלאת'יס פנאתינייקוס מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
ברביעי שני הרכזים הטובים באירופה צפויים שוב להיפגש. יול וקלאתיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully