וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק עשוי לספוג השעיה ממשחק מספר 5 של OKC מול יוטה

ועדת המשמעת של ה-NBA בוחנת את העימות של הרכז עם רודי גובר, ובודקת האם נטש את הספסל ללא אישור מהשופטים. אם יושעה, הוא עלול להחמיץ את משחק ההדחה של אוקלהומה סיטי, שמפגרת 3:1 בסדרה

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ריקי רוביו שחקן יוטה ג'אז. GettyImages
כבר שיחק את משחקו האחרון העונה? ראסל ווסטברוק/GettyImages

אוקלהומה סיטי נמצאת על סף הדחה מפלייאוף ה-NBA כבר בתום הסיבוב הראשון, לאחר שנקלעה הלילה (בין שני לשלישי) לפיגור 3:1 בסדרה מול יוטה, אבל הצרות שלה ממש לא מסתיימות שם. בשעות שחלפו מאז המשחק התברר ש-OKC תצטרך אולי להסתדר ללא השחקן החשוב ביותר שלה, ראסל ווסטברוק, במשחק מספר 5 שהפסד בו ישלח אותה הביתה.

הרכז היה מעורב במהלך המשחק בעימות עם רודי גובר מהג'אז, שהתפתח לאחר שהצרפתי ספג מכה במפשעה מריימונד פלטון. ווסטברוק, שחיכה באותו זמן ליד שולחן המזכירות להיכנס למשחק, פרץ למרכז הפרקט והתעמת עם הסנטר של היריבה. על פי העיתונאי אנדי לארסן, בסיום המשחק הליגה לא נתנה לשופטי המשחק לדון בתקרית, מכיוון שהחליטה להעביר אותה לבדיקת ועדת המשמעת של ה-NBA.

"השאלה העיקרית היא, האם השופטים כבר אישרו לווסטברוק להיכנס למשחק, או שהוא עזב את איזור הספסלים כדי להתעמת עם גובר ללא אישור", כתב לארסן והבהיר, "אם האופציה השנייה נכונה, ווסטברוק יורחק ממשחק מספר 5". מה שיעמוד נגד ווסטברוק הוא העובדה שסטיבן אדאמס, בדיוק כמוהו, חיכה להיכנס לשחק אבל בניגוד אליו בזמן התקרית הוא נותר מחוץ לקווים.

עוד בנושא

יוטה הביסה את אוקלהומה סיטי, גם יוסטון עלתה ל-1:3 מול מינסוטה
דונובן מיטשל עקף את קרל מאלון, יוסטון מפחידה את גולדן סטייט
בארה"ב טוענים: "אם יקבל הצעה, מייק בודנהולצר יאמן את ניו יורק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully