וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פראנס פוטבול' התנצל: "כואב לנו שאינייסטה לא זכה בכדור הזהב"

עורך המגזין שמעניק את הפרס היוקרתי פרסם מאמר יוצא דופן שכותרתו: "סלח לנו, אנדראס", וכתב: "עבורנו, אינייסטה הוא לא רק שחקן, הוא השחקן". וגם: הקשר יחבור לגווארדיולה בסיטי?

צילום מסך

מאז ערך את הופעת הבכורה שלו בברצלונה אי שם ב-2002, אנדרס אינייסטה הפך לא רק לאחד השחקנים הטובים והמעוטרים בעולם, אלא גם לאחד האהובים שבהם. הפרידה הצפויה שלו מברצלונה, כנראה לכסף הגדול בליגה הסינית, הביאה את המגזין "פראנס פוטבול" לפרסם היום (שלישי) טור מאוד יוצא דופן - בו התנצל הגוף שמעניק בכל שנה את פרס כדור הזהב לשחקן הטוב ביותר, על כף שמועלם לא זיכה את אינייסטה בפרס. הקשר נפלא, שזכה ארבע פעמים בליגת האלופות והניף עם נבחרת ספרד שני גביעי יורו וגביע עולם - בו כבש את שער הניצחון בגמר - היה הכי קרוב לזכות בזכות אותו שער מול הולנד בכדור הזהב של 2010, אבל מעבר לעוד כמה פעמים בהן דורג שלישי או רביעי, לא זכה לכבוד.

תחת הכותרת "סלח לנו, אנדראס", עורך המגזין פסקאל פר כתב: "מה שנכתב פה הוא לא עוד מאמר מערכת. הסכמנו במערכת כבר מזמן שאנחנו צריכים להימנע מאי הבנות. זהו אקט של כבוד. עבורנו, אינייסטה הוא לא רק שחקן, הוא השחקן. הנדיבות שלו, המשחק הקבוצתי ואהבתו לזולת מנעו ממנו הכרה אמיתית - זכייה בכדור הזהב. הוא הוכיח שהמוח הוא ללא ספק הדבר הכי חשוב כדי להיות אלוף. מכל שחקנים שאף פעם לא זכו בכדור הזהב, ההיעדרות שלך מהרשימה הכי כואת ולא צודקת. אנחנו רק יכולים לקוות שהופעה אלוהית שלו בגביע העולם תעזור לנו לתקן את הטעות הזו בדמוקרטיה".

עוד בנושא

יופ היינקס: "רונאלדו פשוט מדהים", ג'רום בואטנג: "אין לו חולשות"
דיווח בספרד: ג'ורדי קרויף מועמד לאימון אספניול
מאמן שבדיה: "זלאטן לא בתוכניות למונדיאל. מי שפרש לא צריך לחזור"

שחקן נבחרת ספרד אנדרס אינייסטה חוגג שער בגמר מונדיאל 2010. Martin Meissner, AP
אינייסטה חוגג את שער הניצחון ב-2010/AP, Martin Meissner

בינתיים, ברחבי אירופה מהרהרים באפשרות שאינייסטה יבחר בסופו של דבר ביעד אחר על פני סין, וטוענים שמנצ'סטרסיטי, ראסל ופריס סן ז'רמן רוצות להחתימו. על פי "אס", פפ גווארדיולה מנסה לשכנע את חניכו לשעבר להצטרף לפרויקט שלו באנגליה, בעוד האופציה להצטרף לניימאר ולדני אלבס - שייתפו איתו פעולה בברצלונה - בפריס גם עשויה לקסום לו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully