וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא רציתי שחאמס יעזוב", בואטנג: "לרונאלדו אין חולשות"

מאמן ריאל מדריד דיבר על הקשר שעזב בקיץ לבאיירן מינכן, לקראת המשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות (ד', 21:45, ערוץ 13). קרוס: "יהיה מיוחד לזכות שוב". היינקס: "רונאלדו מדהים"

חצי הגמר - משחק 1הסתיים25/04/2018
באיירן מינכן
  • קימיך (28)
2:1
  • (44) מרסלו
  • (57) אסנסיו
ריאל מדריד
עריכת וידאו: מתן חדד

רגע האמת הגיע: באיירן מינכן תארח מחר (רביעי, 21:45, ערוץ 13) את ריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים בשלב חצי גמר ליגת האלופות, שיהיה המפגש ה-25 בין הקבוצות בהיסטוריה. עבור אלופת גרמניה, שהודחה על ידי אלופת אירופה בשלב רבע הגמר בעונה שעברה, מדובר בהזדמנות להשיג נקמה ספורטיבית ולהעפיל לגמר ראשון מאז שנת 2013, אז גם זכתה בליגת האלופות אחרי ניצחון 1:2 בגמר על בורוסיה דורטמונד. מצד שני, הקבוצה של זינדין זידאן עלתה למעמד המכובד בפעם השמינית ברציפות ומנסה לזכות בפעם השלישית ברציפות בליגת האלופות.

עוד בנושא:

די פרנצ'סקו: "אתמודד מול מאמן פנטסטי", קלופ: "אהבתי שרומא ניצחו את ברצלונה"
עובר כל גבול: אשתו של מייקל אוליבר סובלת מאיומים ובריונות ברשת
יורגן קלופ: "מי שחושב שרומא הגרלה קלה לא ראה אותה מול ברצלונה"

שחקן באיירן מינכן ג'רום בואטנג. רויטרס
"יש לנו אמונה וביטחון". ג'רום בואטנג/רויטרס

באיירן מינכן

ללא קינגסלי קומאן, מנואל נוייר, דויד אלאבה, קורנטן טוליסו וארתורו וידאל הפצועים, הבווארים ינסו להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין במדריד בשבוע הבא. הם בלתי מנוצחים בבית העונה ושמרו על שער נקי ב-12 משחקים, כך שהם בהחלט מגיעים עם ביטחון במגרשם הביתי.

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס אמר לקראת המשחק: "זה חצי גמר ליגת האלופות. אני חושב שהקבוצות הכי טובות הגיעו כי אל תשכחו שרומא וליברפול הדיחו שתי פייבוריטיות גדולות לזכייה במפעל - מנצ'סטר סיטי וברצלונה. אנחנו מכבדים כל קבוצה, במיוחד את ריאל מדריד".

המאמן סיכם: "כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן מדהים עם קריירה יוצאת דופן ונצטרך לעצור אותו. אנחנו מנתחים את היריבה ואת שחקניה במטרה למצוא דרכים לנצח. יש לנו את רוברט לבנדובסקי, שכבש העונה 38 שערים, וצריך לשאול גם אותם איך הם מתכוונים לעצור אותו. מי הפייבוריטית? מבחינתי אין פייבוריטית, אבל יש לי תחושה טובה. זה משחק נהדר לצפות בו כאוהד נייטרלי שרוצה לראות כדורגל אטרקטיבי".

הבלם ג'רום בואטנג הוסיף: "אני מרגיש שאני כמעט בשיא כושרי. לריאל מדריד יש התקפה מאוד חזקה, במיוחד עם כריסטיאנו רונאלדו. כולנו ראינו מה הוא עשה במשחק הראשון נגד יובנטוס. אני לא חושב שיש לו חולשות. הם קבוצה מעולה, אבל יש לנו אמונה וביטחון בעצמנו שאנחנו יכולים לנצח. אני תמיד מצפה למשחקים האלה, בשביל זה משחקים כדורגל וזה גורם לנו להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ריאל מדריד טוני קרוס. רויטרס
שוב נגד האקסית. קרוס/רויטרס

ריאל מדריד

עם עונה מאכזבת מאוד בזירה המקומית, לבלאנקוס נותר רק תואר אחד להילחם עליו והם ייתנו את כל כולם בליגת האלופות במטרה אולי לזכות במפעל בפעם השלישית ברציפות. העיניים יהיו נשואות כמובן לעברו של הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שכבש העונה בכל משחקי הקבוצה בליגת האלופות כמות יוצאת דופן של 15 שערים. חוץ מנאצ'ו הפצוע, זינדין זידאן צפוי ליהנות מסגל מלא ולפתוח עם ההרכב החזק ביותר שלו. אקס באיירן מינכן, טוני קרוס, יפתח בקישור יחד עם קאסמירו ולוקה מודריץ'.

"באופן כללי, באיירן בכושר טוב יותר העונה מבעונה שעברה, אז לבנדובסקי נעדר מהמשחק הראשון", אמר האקס טוני קרוס, "היה מאוד צמוד. אני לא חושב שיש פייבוריטית ברורה ביריבות הזו. מה שהיה בעבר לא מדאיג אותי, מה שחשוב זה מה יקרה על כר הדשא מחר. היינקס בן 72 וזה מדהים שהוא עדיין מאמן. זה הצ'אנס היחיד שלנו העונה לזכות בתואר. יש לנו הרבה מוטיביציה לשמור על התואר שלנו, זה יהיה מאוד מיוחד לזכות שלוש פעמים ברציפות. אין שחקן אחד שמפחיד אותנו יותר מאחרים בבאיירן".

זינדין זידאן: "יש לי הרבה כבוד להיינקס. הוא עשה דברים גדולים עם באיירן וריאל והוא ראוי להערצה. ריאל הוכיחה לאורך ההיסטוריה שהיא נחושה מול קבוצות גדולות. בנזמה? אני מתכוון להגן על כל השחקנים שלי. בשביל זה אני כאן. הם עוזרים לי כל יום, נלחמים ועובדים קשה, אז אמשיך לתמוך בהם. ראמוס הוא הקפטן והמנהיג שלנו, חשוב לנו שהוא חזר. אנחנו יודעים מה המשמעות של רונאלדו וכמה הוא חשוב. לא רציתי שחאמס יעזוב, זו הייתה ההחלטה שלו. אף פעם לא היו לי בעיות איתו. הוא לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully