וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה התקרבה להישארות עם 1:3 בחוץ על אתלטיק בילבאו

אניס בארדי מחק שער מרהיב של ראול גרסיה עם צמד בעיטות חופשיות וחוסה מוראלס חתם במבצע אישי, הפער מדפור שמתחת לקו האדום צמח לתשע נקודות. אנגליה: 0:1 לאברטון על ניוקאסל. איטליה: 1:3 לגנואה על ורונה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של לבנטה

לבנטה עשתה הערב (שני) צעד משמעותי לקראת הבטחת הישארותה בליגה הבכירה בספרד, כשניצחה 1:3 בסן מאמס את אתלטיק בילבאו. ראול גרסיה ירה כדור אדיר לחיבורים והעלה את הבאסקים ליתרון בדקה השמינית, אבל אניס בארדי המקדוני הימם את קפה אריסבלאגה עם שתי בעיטות חופשיות כמעט זהות מצד שמאל בדקות 42 ו-44 כדי לבצע מהפך בזק וחוסה מוראלס חתם במבצע אישי נהדר בדקה ה-90 והעניק ללבנטה ניצחון ראשון בבילבאו מאז מאי 2013. דפור בדרך לירידה אחרי שש שנים.

האורחת, שצברה 16 נקודות מאז מינויו של פאקו לופס, פתחה פער של תשע נקודות מדפורטיבו לה קורוניה שנמצאת מתחת לקו האדום וניצחה גם היא בסן מאמס לפני תשעה ימים, כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים בלבד. בארדי שבר בצורת של כחצי שנה והפך לשחקן הראשון שכובש שתי בעיטות חופשיות באותו משחק מאז בניאט (היום על הספסל של בילבאו) שעשה את זה במדי בטיס בדרבי מול סביליה במאי 2012. סך הכול הוא בעט 15 בעיטות חופשיות ודייק בארבעה מהן (ליאונל מסי לדוגמה עם 6 מ-46, כריסטיאנו רונאלדו עם 0 מ-14).

תיאו וולקוט שחקן אברטון חוגג עם ויין רוני. רויטרס
סידר ניצחון לטופיז. תיאו וולקוט/רויטרס

* אנגליה: אברטון קטעה את רצף ארבעת הניצחונות של ניוקאסל ועלתה למקום השמיני עם ניצחון 0:1 במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג. סם אלרדייס סבל בתקופתו כמאמן המגפייז ותיאו וולקוט סידר לו ניצחון על האקסית כשהשתלט על כדור ברחבה ובעט בימין אל הרשת בדקה ה-51. ניצחון חמישי ברציפות לטופיז במפגשים בין הקבוצות.

שחקני גנואה חוגגים. GettyImages
סיבכו את ורונה. שחקני גנואה חוגגים/GettyImages

* איטליה: ורונה רשמה הפסד שלישי ברציפות ושישי בשבעה משחקים, הפעם 3:1 במראסי של גנואה, ונותרה עמוק מתחת לקו האדום. יורי מדיירוס הפורטוגלי סובב בשמאל אל הרשת בדקה השביעית, והיתרון הזה החזיק מעמד עד לדקה ה-64, אז ורונה קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד של אוסקר היליימארק ורומולו איזן מהנקודה הלבנה. ובכל זאת, המחליפים של דוידה בלארדיני עשו את ההבדל: דניאל בסה המושאל מוורונה כבש מקרוב בדקה ה-78 ואת הדובדבן סיפק גוראן פאנדב הוותיק עם הקפצה מרהיבה מ-18 מטרים בתוספת הזמן. גנואה הבטיחה הישארות וכבשה יותר משני שערים במשחק ביתי לראשונה מאז דצמבר 2016, בעוד ורונה רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים כשבקופה נותרו 12 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully