וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב קרסה, נבן ספאחיה: "אין לנו מספיק אנרגיה למשחק שלם"

22.4.2018 / 23:48

מאמן הצהובים היה מאוכזב אחרי ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים: "מבין את האוהדים". עודד קטש: "פרפרוגלו אוהב את הרגעים הגדולים". דייסון: "ידעתי שהוא יקלע את השלשה המכרעת"

one

במשך דקות ארוכות מצאה עצמה הפועל ירושלים בפיגור דו-ספרתי מול מכבי תל אביב ביד אליהו, אך רבע אחרון נפלא סידר לה קאמבק מרשים וניצחון 81:82. "הדבר הכי בולט זה שהיו שתי מחציות שונות לגמרי", סיכם עודד קטש. "בחצי הראשון הם הוציאו אותנו מהמשחק, הם היו הרבה יותר אגרסיביים. במחצית דיברנו שחייבים לשחק את הכדורסל שלנו. הקבוצה חזרה לחיים בחצי השני.

על שלשת הניצחון של סטראטוס פרפרוגלו אמר קטש: "תענוג לאמן את סטראטוס, יש לו אישיות רק בנוכחות שלו. כבוד בשבילי לאמן את השחקן הזה, הוא אוהב את הרגעים הגדולים. הלחץ מעורר אותו והוא שם". המאמן אף החמיא לרם אליספור ואמר: "הוא היה שם בשבילנו, הניצחון הזה מגיע לו לא פחות מכל אחד אחר."

ג'רום דייסון, שקלע 14 נקודות ברבע האחרון, סיכם: "נצמדנו לתסריט, עשינו מה שאנחנו עושים, וידענו שאם נעשה את זה ננצח. ההגנה שלנו היא המפתח. אנחנו רוצים לשפר עמדות לקראת הפלייאוף, וזה בסך הכל עוד ניצחון". על השלשה של פרפרוגלו אמר דייסון: "כשקטש שרטט את התרגיל, ידעתי שזה ייכנס. הוא קולע זריקות גדולות באימון כל הזמן, ידעתי שהוא יקלע".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 81:82

שחקני הפועל ירושלים חוגגים על רקע שחקן מכבי תל אביב המאוכזב דשון תומאס. ברני ארדוב
יצאו ווינרים. האדומים חוגגים בהיכל/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד נבן ספאחיה אמר: "אני רוצה לברך את ירושלים על הניצחון, היה להם יותר אנרגיה. הפסדנו המון משחקים על סל. אני מאוכזב מכך עבור המועדון, אנחנו עובדים קשה אבל לפעמים זה לא עובד. אני לא מחפש תירוצים. ראינו את המחסור באנרגיה בסוף הרבע הרביעי. איבדנו את פייר וג'ון לא יכול היה לשחק כמו שצריך בגלל הפציעה. שיחקנו כדורסל טוב אבל לא לאורך 40 דקות. אם נמשיך כמו הערב זה סימן טוב.

"אני לא יכול לענות לגבי שינויים בסגל. אין לנו מספיק אנרגיה לשחק משחק שלם. שמעון יודע שהוא יכול לדבר איתי. אני מכבד אותו. אני יודע עד כמה ההפסד קשה עבורו. אני מבין אותו את המועדון ואת האוהדים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 81:82

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
כלום לא עובד. ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully