וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 81:82

דרמה בהיכל: הצהובים ברחו ליתרון דו-ספרתי, הקבוצה של קטש לא אמרה נואש והשלימה קאמבק בזכות ריצת 2:16 ברבע האחרון. פרפרוגלו צלף את שלשת הניצחון, רול החטיא על הבאזר. 24 נק' לדייסון

one

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכה גם הערב (ראשון), כשהצהובים פספסו הזדמנות גדולה להשלים סוויפ עונתי על היריבה השנואה הפועל ירושלים, והפסידו ביד אליהו 82:81 לאדומים. על כן, מוליכת הטבלה ממשיכה להיות מכבי אשדוד הצנועה של בראד גרינברג.

הקבוצה של נבן ספאחיה היתה טובה יותר במשך שלושה רבעים וחצי, וכבר הוליכה ביתרון דו-ספרתי. אלא שברגעי ההכרעה האדומים הצליחו להשלים קאמבק גדול, בעיקר בזכות המנהיג הגדול שלהן ג'רום דייסון, שהפציץ 14 מ-24 הנקודות שלו ברבע האחרון, ושלשת ניצחון של סטראטוס פרפרוגלו הוותיק והטוב. בכלל, הירושלמים, שלא ממש הופיעו לשלושת הרבעים הראשונים, פיצו על כך עם עשר דקות אחרונות של 15:29.

מכבי תל אביב, מנגד, לא מצאה את האיש שלה במאני טיים. פייר ג'קסון ששב לסגל לאחר פציעה נפצע וראה את המתרחש מהספסל, בעוד נוריס קול סיים ערב חלש מאוד עם 8 נקודות, ב-3 מ-12 מהשדה.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים על רקע שחקן מכבי תל אביב המאוכזב דשון תומאס. ברני ארדוב
ניצחון מתוק. האדומים חוגגים, תומאס מאוכזב/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. ברני ארדוב
איזה ווינר. דייסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

עם מדים לבנים חגיגיים לרגל יום העצמאות, מכבי תל אביב פתחה עם נוריס קול, מייקל רול, דיאנדרה קיין, ג'ייק כהן ואלכס טיוס, בעוד ירושלים העלתה את בר טימור, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, ריצ'רד האוול ורונלד רוברטס. קינזי קבע 0:5 מהיר, טימור ביצע עבירה בלתי ספורטיבית ואפשר לצהובים לעלות ל-9:13, דשון תומאס נכנס מצוין מהספסל וקבע 18:25, ובסיום הרבע הראשון הוליכו המארחים 21:25.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מה יהיה? שמעון מזרחי מאוכזב/ברני ארדוב

רבע 2:

דייסון הוריד ל-28:26, קיין השיב את הצהובים ל-27:33, ולאחר מכן הוסיף דאנק במתפרצת שקבע יתרון שיא של 32:41, ואילץ את קטש לקחת פסק זמן. רול וקיין הגדילו את הפער ל-33:46, ולחדרי ההלבשה ירדה מכבי תל אביב כשהיא מוליכה 37:46.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. וויצ'יץ'/ברני ארדוב

רבע 3:

הקאמבק הירושלמי החל באמצע הרבע השלישי, כשבר טימור השלים ריצת 0:7 והוריד ל-48:45. ג'קסון ספג מכה בבוהן וירד לספסל, טיוס ודיברתולומאו הטיסו את הצהובים בחזרה ל-49:59, ול-53:66 עם העליה לרבע המכריע.

שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס. ברני ארדוב
קאמבק גדול. לוקאס/ברני ארדוב

רבע 4:

דיברתולומאו צלף את השלשה השלישית שלו במשחק וקבע 63:73, שבע דקות לסיום. סטראטוס פרפרוגלו עזר להתחיל בקאמבק, דייסון לקח פיקוד עם מהלך גדול אחרי מהלך גדול, השלים ריצת 2:16 ולפתע ירושלים היא זו שהובילה 75:79, 2:20 דקות לסיום. טיוס השווה ל-79:79, ולאחר מכן סיים אלי-אופ בדרך ל-79:81, 20 שניות לבאזר. פרפרוגלו ענה עם שלשה אדירה וקבע 81:82, לצהובים נותרה הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק, אך הג'אמפ של רול הלך החוצה. זה נגמר ב-81:82 להפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
רול מחטיא על הבאזר/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס 18 (8 מ-8 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו 13, דשון תומאס 12, מייקל רול 11, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דיאנדרה קיין 9, ג'ייק כהן 8, נוריס קול 8 (3 מ-12 מהשדה), איתי שגב 2. יובל זוסמן (7 דקות) ופייר ג'קסון (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 24, 7 ריבאונדים ו-5 איבודים, קיילין לוקאס 12, סטראטוס פרפרוגלו 9, טרנס קינזי 8, ריצ'רד האוול 8 ו-13 ריבאונדים, רונלד רוברטס 8 ו-8 ריבאונדים, רם אליאספור 6, בר טימור 5, יותם הלפרין 2. בר קרטר שותף (3 דקות) ולא קלע.

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. ברני ארדוב
אמון על סל הניצחון. פרפרוגלו/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
שגב/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
ג'קסון לפני הפציעה/ברני ארדוב
שרת התרבות והספורט מירי רגב עם יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מזל טוב, מירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully