וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אילת מגיעה להרצליה

22.4.2018 / 16:45

המחזור ה-26 בליגת העל יינעל במפגש בו תארח הקבוצה מהשרון את שחקניו של אריק שיבק (19:30). אילת מנסה להשאיר את חלום הביתיות בפלייאוף בחיים, בהרצליה רק רוצים לשמור על פער מאזור הסכנה

one

משחקי המחזור ה-26 בליגת העל יינעלו מחר (שני) במפגש בו תארח בני הרצליה את הפועל אילת (19:30, שופטים: ספי שמש, צחי הבדלי ורותם קוזה). בסיבוב הראשון ניצחה הרצליה באילת 69:70 כששון דאוסון מצטיין עם 25 נקודות. בסיבוב השני גמלה לה אילת עם ניצחון באולם היובל 71:84 כשג'ורדן לויד מוליך את הקלעים של הקבוצה של שרון דרוקר עם 21 נקודות.

בני הרצליה מגיעה למשחק אחרי התבוסה במשחק החוץ בדרייב אין שמנע מהקבוצה מהשרון את האפשרות להצמד לראשון לציון ועירוני נס ציונה במקום העשירי. הרצליה ניצחה פעם אחת בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, כשהניצחון הגיע דווקא במשחק חוץ נגד הפועל ירושלים, וחוסר היציבות מגיע דווקא אחרי תקופה טובה תחת אריק שיבק. במועדון יודעים שהם חייבים לנצח את אילת כדי להמנע מאפשרות חזרה למאבקי ההשרדות, כשבעתיד הקרוב המשחקים הקריטיים נגד נהריה וחיפה. ג'ף אדריאן ינסה להתאושש מאחד ממשחקיו החלשים העונה עם סל שדה אחד בלבד.

הפועל אילת ממשיכה לעשות את העבודה בביתה, ויצרה פער משמעותי מהמקום שמחוץ לפלייאוף בזכות הניצחון השלישי העונה על עירוני נס ציונה בשבוע שעבר. השחקנים של שרון דרוקר יצאו מפיגור, ולא בפעם הראשונה בשבועות האחרונים, כשמי שנמצא בכושר נהדר הוא הפורוורד עמית שמחון, שנמצא חזק במירוץ לתואר הישראלי של העונה בליגה. באילת יודעים שאם הם רוצים להשאיר את חלום הביתיות בפלייאוף בחיים עליהם לנצח בהרצליה.

שון דאוסון שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
שון דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully