וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו סיימה ב-0:0 מול בטיס, ברצלונה מרחק נקודה מהאליפות

הקולצ'ונרוס ביצעו רוטציה לקראת ארסנל בליגה האירופית ולא הצליחו לנצח את המדורגת חמישית, תיקו מול דפור יכתיר את הקטלאנים. לאס פלמאס הובסה 4:0 בידי אלאבס וירדה רשמית

one

אלופה עדיין אין בספרד, וזאת מפני שאתלטיקו מדריד השיגה הערב (ראשון) נקודה ב-0:0 מול בטיס ודחתה את ההכתרה של ברצלונה, שזקוקה לנקודה בשבוע הבא מול דפורטיבו לה קורוניה. המחזור ה-34 כן בישר על יורדת שנייה, כאשר לאס פלמאס הובסה 4:0 בבית בידי אלאבס והצטרפה למלאגה שכבר נשרה במחזור הקודם. נועלת הטבלה ניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד, וגם אספניול השיגה ניצחון זהה בג'ירונה.

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הקורה עמדה בדרכו. קוקה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - בטיס 0:0

הקולצ'ונרוס נמנעו מהפסד שהיה מכתיר את ברצלונה לאלופה כבר הערב, אך איבדו נקודות במאבק על המקום השני מול ריאל מדריד. דייגו סימאונה חושב כבר על חצי גמר הליגה האירופית מול ארסנל וחילק כוחות כשהשאיר את דייגו גודין, אנטואן גריזמן וקוקה על הספסל. שני האחרונים נכנסו, אך קוקה שהיה הכי קרוב לכיבוש נעצר בקורה בדקה ה-74. בטיס אמנם נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים, אך שמרה על רשת נקייה בפעם השישית ברציפות וזאת למרות שהחל מהדקה ה-39 שיחקה עם השוער השלישי פדרו לופס, שנכנס במקום דני חימנס שנפצע ורשם הופעה שנייה בלבד בלה ליגה וראשונה מאז קיבל שש דקות במאי 2014. אתלטיקו יכולה להתגאות ברצף מדהים של 1,007 דקות ללא ספיגה בבית בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דני חימנס שוער בטיס פצוע. רויטרס
נאלץ לצאת. דני חימנס/רויטרס

ג'ירונה - אספניול 2:0

יום המשחקים נפתח עם דרבי קטלוני בו האורחים רצו לנקום על ההפסד 1:0 במפגש הראשון בין הקבוצות העונה ואולי אף יותר חשוב מכך, לפתוח פער דו ספרתי מהקו האדום שככל הנראה כבר יבטיח את מקומם בליגה הבכירה לעונה נוספת. ג'רארד מורנו העלה את אספניול ליתרון בדקה ה-43, ובדקה ה-55 השלים צמד וכבש את שערו ה-14 העונה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. ג'ירונה, שעדיין נמצאת חזק במאבק על מקום באירופה וחווה עונה נהדרת, פספסה הזדמנות לעלות לפחות באופן זמני למקום השביעי, אשר יוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

צפו בתקציר

one

לאס פלמאס - אלאבס 4:0

ההתרסקות של המארחת הושלמה עם תבוסה ביתית וירידה רשמית אחרי שלוש עונות בלה ליגה. שחקניו של פאקו חמס החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אבל התפרקו לאחר ההפסקה ורשמו הפסד חמישי רצוף שלא הותיר להם סיכוי מתמטי לשרוד. מוניר נגח מקרוב בדקה ה-51 והשלים צמד בדקה ה-73, כשאלברו מדראן נכנס במקומו בחלוף דקה וזינק כדי לנגוח את השלישי בדקה ה-79 מבישול של רובן סוברינו, שחתם בעצמו עם נגיחה בתוספת הזמן. אלאבס הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגה הבכירה.

מלאגה - ריאל סוסיאדד 0:2
כבשו למלאגה: אדריאן (11), יוסף אן נסיירי (35)

צפו בתקציר ניצחונה של אלאבס

one

צפו בתקציר ה-0:2 של מלאגה

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully