וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שימנע פירוק? הבקרה מתכננת להגדיל את הערבויות של הקבוצות

22.4.2018 / 10:01

נציגי קבוצות ליגת העל הוזמנו לדיון דחוף שארגן מנכ"ל המנהלת, לאחר שהתקבלה החלטה כי הבקרה חייבת להפעיל מנגנון פיקוח שונה. ההחלטה מגיעה בעקבות המצב אליו נקלעו קבוצות כמו מכבי נתניה והפועל תל אביב בשנים האחרונות

יוסי ציפקיס

הבקרה התקציבית מתכננת להגדיל את גובה הערבויות של הקבוצות המקצועניות בשתי הליגות הראשונות, כך נודע לוואלה! ספורט. הבוקר זומנו נציגי קבוצות ליגת העל לדיון דחוף שארגן מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, שיעסוק במנגנון השינויים שהבקרה מתכננת לבצע החל מהעונה הבאה. המנהלת, כך מתברר, הזמינה מחקר מקיף מפרמת ייעוץ בינלאומית בשם DELOITTE, במהלכו נבדק המנגנון מול גופי בקרה אחרים בעולם. המסקנות אליו הגיעו: הבקרה צריכה לאכוף התנהלות כלכלית בריאה יותר וכן לשמור על איזון בדרישות ולא להכביד על הקבוצות מעבר לדרוש. לצורך כך, אחד הנושאים שיעלה בדיון הוא התכנון להגדיל את הערבויות של הקבוצות כדי למנוע את המצב שנוצר בשנים האחרונות במספר קבוצות, בהן בהפועל תל אביב ומכבי נתניה.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף שוקל לאמן גם בעונה הבאה
גיא לוזון המועמד המוביל להחליף את יוסי אבוקסיס בבני יהודה

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימנעו את ההתרסקות הבאה?/ברני ארדוב

במכתב שנשלח לקבוצות הליגה נכתב: "בטרם יבוצעו השינויים באופן סופי, ברצוננו להציגם בפניכם ולתת לכם את ההזדמנות להביע את התייחסותכם (לא תהיינה הזדמנויות נוספות)". יש לציין כי עד כה הקבוצות העבירו כערבות אישית את ההפרש בין ההכנסות הקבועות (טוטו, כרטיסים, זכויות שידור וכו') לבין התקציב בפועל, מה שלא מנע קריסה כלכלית של מועדונים גדולים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully